خبر فوری

مرکز شتاب‌دهنده مشاغل گردشگری هرمزگان راه‌اندازی شد

هرمزبان – نخستین مرکز مرکز تخصصی مشاوره و شتاب دهنده کسب و کارهای گردشگری پایدار هرمزگان با حضور مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بندرعباس آغاز به کار کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، در مراسم آغاز به کار این مرکز گفت: هدف از راه اندازی این مرکز، کمک به راه اندازی کسب و کارهای حوزه گردشگری و کارآفرینان این عرصه است.

هادی ابراهیمی افزود: این مرکز در زمینه دریافت تسهیلات، نظارت بر واحدها و بررسی طرح‌های حوزه گردشگری به متقاضیان راه اندازی کسب و کارها در حوزه گردشگری کمک می‌کند.

وی بیان کرد: هفت مرکز شتاب دهنده در حوزه‌های مختلف شغلی در هرمزگان فعالیت می‌کنند که این واحد نخستین مرکز در حوزه گردشگری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان با بیان اینکه این مرکز می‌تواند ایده‌های خلاقانه کسب و کارهای حوزه گردشگری و حتی صنایع دستی را عملیاتی کند، خاطرنشان کرد: این مرکز، فضا و تجهیزات مناسب برای آموزش راهنمایان گردشگری، تورگردان ها، بلدهای محلی و شغل‌های مرتبط در این زمینه را دارد که تلاش می‌شود از ظرفیت این مرکز استفاده شود.

سهراب بناوند افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۲۰ نفر در بخش گردشگری و ۴۰۰ نفر در بخش صنایع دستی آموزش دیده اند و ۶۵ موافقت اصولی برای راه اندازی کسب و کارهای حوزه گردشگری صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مرکز مرکز تخصصی مشاوره و شتاب دهنده کسب و کارهای گردشگری پایدار در بندرعباس با سرمایه حدود ۸۰۰ میلیون تومانی بخش خصوصی راه اندازی شده است که می‌تواند تجهیزات و فضای آموزشی در اختیار کسب و کارهای حوزه گردشگری قرار دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید