خبر فوری

عصبانیت شدید مورینیو از داوری دربی دلاکاپیتاله؛ بازی زیبا و شگفت انگیزی که توسط داور خراب شد

هرمزبان – در دیداری جذاب و پر اتفاق، لاتزیو فاتح دربی دلاکاپیتاله شد. 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، برخلاف انتظار، این ساری بود که با سبک متفاوتی وارد بازی شد و خبری از ساریسموی معروف نبود. لاتزیو خیلی زود به گل رسید تا بازی مطابق برنامه های مورینیو پیش نرود. رم تلاش زیادی برای بازگشت به بازی انجام داد اما تیم ساری با ضدحملات خود همیشه یک گام جلوتر بود. این لاتزیو بود که شروع بهتری داشت و توانست در دقیقه 10 به گل اول دست پیدا کند. ارسال فیلیپه اندرسون با ضربه سر تمام کننده میلینکویچ ساویچ همراه شد تا نتیجه 1-0 شود. در دقیقه 16 برایان کریستانته می‌توانست گل تساوی رم را روی یک کرنر به ثمر برساند اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه لاتزیو به بیرون رفت.
در دقیقه 19 لاتزیو توانست فاصله را به دو گل افزایش دهد. پدرو پاس زیبای ایموبیله را با یک ضربه بغل پای دقیق تبدیل به گل کرد تا نتیجه 2-0 شود. در دقیقه 27 رم می توانست در دو مرحله یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ابتدا ضربه جردن وریتوت با عکس العمل فوق العاده پپه رینا به کرنر فرستاده شد. در ادامه ضربه سر نیکولو زانیولو با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد. در دقیقه 41 رم موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند. ارسال کرنر جردن وریتوت با ضربه سر تمام کننده راجر ایبانز همراه شد تا نیمه اول با نتیجه 2-1 به پایان برسد.
در دقیقه 49 لاتزیو می توانست دوباره فاصله را به دو گل افزایش دهد اما ضربه چیرو ایموبیله با اختلاف از کنار دروازه رم به بیرون رفت. در دقیقه 63 لاتزیو موفق شد به روی یک ضد حمله فوق العاده گل سوم را به ثمر برساند. حرکت فوق العاده چیرو ایموبیله با پاس بهتر او برای فیلیپه اندرسون همراه بود و این بازیکن نیز دروازه تقریباً خالی رم را باز کرد تا نتیجه 3-1 شود. در دقیقه 67 خطای مدافع لاتزیو در محوطه جریمه روی نیکولو زانیولو باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. وریتوت پشت توپ ایستاد و موفق شد دروازه لاتزیو را باز کند تا نتیجه 3-2 شود. در ادامه حملات رم برای به ثمر رساندن گل تساوی به نتیجه ماند تا لاتزیو به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند.
پس از شکست 2-3 آاس رم مقابل لاتزیو در هفته ششم فصل 2021/22 سری آ، ژوزه مورینیو گفتگویی با خبرنگاران داشت. سرمربی رم در مصاحبه با DAZN گفت:
اجازه بدهید ابتدا حرف های مثبتی بزنم. فوتبال ایتالیا نسبت به 10 سال پیش بسیار پیشرفت کرده است. تمایل به پیروزی، میل به بازی هجومی و در کل کیفیت تیم ها افزایش یافته است. بازی زیبا و شگفت انگیزی بود اما متاسفانه این بازی توسط داور و کمک داور ویدویی خراب شد. گروه داوری در سطح این دربی شگفت انگیز نبودند. گل دوم لاتزیو در شرایطی به ثمر رسید که روی زانیولو در محوطه جریمه لاتزیو خطا شد. بنابراین به جای 2-0، نتیجه می توانست 1-1 باشد. داور از کارت زرد دوم لوکاس لیوا چشم پوشی کرد. با آرنج به سر مخیتاریان کوبید و این خطا بسیار شدیدتر از خطای پلگرینی بود که در بازی قبلی با دریافت کارت زرد دوم، اخراج شد. قطعا بازی مقابل تیم 10 نفره تفاوت زیادی ایجاد می کند. پلگرینی بازی قبلی اخراج شد و امروز داور کاری با لیوا نداشت. آیا گل دوم رم مشکوک بود؟ تصاویر آهسته کاملا واضح بود. زانیولو در موقعیت شوت قرار داشت و در چنین شرایطی کوچکترین برخورد، تعادل بازیکن را به هم می زند. پنالتی درست بود.
 به نظرم تیم من، تیم برتر زمین بود. وقتی 3 گل دریافت می کنید یعنی اشتباهات زیادی مرتکب می شوید. گل دوم و سوم لاتزیو روی ضدحمله بود و البته گل دوم حتی ضدحمله هم نبود. روی زانیولو خطا شد و بازیکنان من منتظر اعلام پنالتی بودند. کاملا بر لاتزیو تسلط داشتیم و کنترل بازی در دست ما بود. مشکلات زیادی برای لاتزیو ایجاد کردیم. آنها فقط در دقایق پایانی توانستند مطابق خواسته خود جریان بازی را کنترل کنند که دلیل این موضوع بازهم داور بود. داور به نحوی سوت می زد که به لاتزیو اجازه آرام کردن بازی را می داد.
 آیا از وضعیت خط دفاعی نگران هستم؟ خیر؛ وقتی نگران می شوم که تیم تا آخرین لحظه به دنبال پیروزی نباشد. امروز با تمام مشکلاتی که ایجاد شد، بازیکنان تا دقیقه آخر تلاش کردند. در واقع اگر امروز وارد زمین می شدیم و لاتزیو 90 دقیقه بر بازی تسلط می داشت، آن وقت باید نگران می شدم. بنابراین جایی برای نگرانی وجود ندارد. دریافت 3 گل زیاد اما طبیعی است. تیمی که عقب است، ریسک می کند تا گل بزند. در این میان ممکن است روی ضدحملات بازهم گل بخورید.
بیایید در مورد بازی صحبت کنیم. سوال در مورد داور کافی است. فوتبال ایتالیا واقعا متحول شده و باید تبریک گفت. در صحنه گل اول، فضای زیادی به میلینکوویچ ساویچ دادیم. می دانستیم او مهارت زیادی برای زدن به داخل محوطه جریمه دارد اما در این صحنه دچار اشتباه شدیم. تیم کاملاً آنطور که دوست دارم به 2 گل ابتدایی لاتزیو واکنش نشان داد. سریعاً تمرکز کردیم و اشتباهات خود را فراموش کردیم. به بازی برگشتیم و موقعیت خلق کردیم. نگرش بازیکنان را دوست داشتم. قطعا شایسته نتیجه بهتری بودیم اما داور تعیین کننده بود.
مورینیو پس از سوت پایان بازی بلافاصه وارد زمین شد و بازیکنان رم را در زمین نگه داشت. او چند دقیقه با آنها صحبت کرد. مورینیو در این مورد گفت:
صحبت های ما کاملا محرمانه بود. همان حرف هایی که باید در رختکن می زدیم، در زمین گفته شد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید