طوفان حاره ای تلفات انسانی در هرمزگان نداشت

هرمزبان-مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با تدابیر اندیشیده شده طوفان حاره ای شاهین در روزهای اخیر در این استان تلفات انسانی نداشت.

مهرداد حسن زاده روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: درجریان این حادثه همکاری مردم بویژه با مسوولان و تعامل رسانه‌ها در این توفان بسیار خوب بوده و در کاهش آثار طوفان حاره‌ای شاهین نقش موثری داشت.

وی با اشاره به اینکه اکنون وضعیت در هرمزگان عادی است و مشکل خاصی وجود ندارد بیان کرد: هرچند سامانه حاره‌ای از این استان خارج می‌شود اما هشدار جوی نارنجی همچنان پابرجاست و این شرایط حتی تا امروز سه‌شنبه ادامه می‌یابد.

وی یاد آور شد در جریان این حادثه برق ۱۳ روستا که بر اثر شکستن تیرهای برق در بخش لیردف شهرستان جاسک قطع شده بود و سه کیلومتر شبکه توزیع فشار ضعیف برق در بخش لیردف شهرستان جاسک با حدود ۱۰ هزار مشترک بر اثر طوفان حاره‌ای شاهین آسیب دیده بود که عوامل فنی شرکت برق شهرستان مشکل را برطرف کردند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید