خبر فوری
مجتبی یوسفی : گاز رسانی به خاش و آب رسانی به سنندج از اقدامات مهم دولت

۳۰۰ میلیارد تومان بودجه به شهرداری اهواز اختصاص یافت

اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: برای اولین بار ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه را به شهرداری‌های استان‌های جنوبی اختصاص دادیم که ۳۰۰ میلیارد تومان آن نیز سهم شهرداری اهواز شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، مجتبی یوسفی عصر امروز دوشنبه در مراسم آئین تکریم و معارفه شهردار اهواز اظهار کرد: در این دوره نمایندگان خوزستان در مجلس با همدلی پیگیر و دنبال رفع مشکلات این استان هستند؛ مثلاً در زمان گذشته وقتی در شهر اهواز وقتی بارندگی می‌شد ادارات به دنبال متهم کردن همدیگر بودند ولی اکنون به همت مسئولان و نماینده ولی‌فقیه در خوزستان نیز شهرداری پا به پای دیگران آمده و برای حل مشکلات مردم قدم برداشته است.

نماینده مردم اهواز در مجلس با بیان اینکه به‌عنوان عضو کوچکی از خانواده شهرداری اهواز به دنبال حل مشکلات باشیم و در انتصابات نیز اصلاً دخالت نکنیم، افزود: اگر افرادی که حاشیه دارند یا تخصص لازم را ندارند منصوب شوند در انتصابات دخالت می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه پرداخت حق آلایندگی و دیگر عوارض حق مردم است که پیگیری‌های لازم نیز انجام خواهد شد، بیان کرد: حق آلایندگی خوزستان چند ۱۰ میلیارد تومان در سال است که با تلاش بسیار سال گذشته این ردیف اعتباری حذف شده را برگردانیم.

یوسفی افزود: همچنین برای تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری صحبت لازم انجام شده چون در ۴۰ سال اخیر شهرداری‌ها قصه پر غصه دولت‌های مختلف بوده و مانند بچه سرراهی با آن برخورد می‌کردند.

نماینده مردم اهواز در مجلس عنوان کرد: همچنین باید تفاوت پرداختی در حقوق و دستمزد نیروهای دولتی و پیمانکاری در مخابرات تأمین اجتماعی شهرداری و نفت برداشته شود و سوال اساسی این است که چرا یک نیروی انسانی با وجود انجام کار مشترک باید سه برابر همکار خود حقوق دریافت کند؟

وی گفت: برای اولین بار ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه را به شهرداری‌های استان‌های جنوبی اختصاص دادیم که ۳۰۰ میلیارد تومان آن نیز سهم شهرداری اهواز شد؛ همچنین در حال حاضر بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف اختصاص یافته که در سال‌های گذشته این امر کم‌نظیر است.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید