خبر فوری

۴۵۰ هزار بسته لوازم‌التحریر در مناطق کمتربرخوردار کشور توزیع می‌شود

شیراز- هرمزبان – رئیس بسیج دانش آموزی کشور گفت: افزون بر ۴۵۰ هزار بسته وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر در قالب پویش همکلاسی مهربان تهیه شده است که بین دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار کشور توزیع می‌شود.

بنا بر گزارش دریافتی روز دوشنبه، مجتبی باستان در همایش بزرگ توکاد در شیراز که به منظور تهیه و توزیع وسایل کمک آموزشی برای دانش آموزان نیازمند برگزار شد، افزود: بسیج دانش آموزی با کمک تشکل های دانش آموزی و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، این پویش را در حال اجرا دارد.
به گفته وی، در این راستا ۱۰ هزار بسته وسایل کمک آموزشی و لوازم التحریر هر یک به ارزش ۱۵۰ هزار تومان در اختیار دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار استان فارس قرار می‌گیرد.
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به آغاز جمع‌آوری کمک‌ها در قالب این پویش از تیرماه ۱۴۰۰ تا هفته نخست مهرماه جاری گفت: این پویش توسط خود دانش آموزان برنامه ریزی شد و در آن، تمامی ارکان مدرسه درگیر بوده‌اند و از ظرفیت خیرین و کمک دستگاه ها و نهاد ها نیز بهره گرفته شد.
باستان اظهار داشت: در این پویش از لوازم التحریر تولید داخل کشور استفاده شد که به رونق تولید و حمایت از تولید ملی کمک می کند و با حفظ حرمت و کرامت دانش آموزان به صورت پنهانی بین آنان توزیع خواهد شد.

بر اساس این گزارش،  عباس توانا مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس نیز گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون، بیش از ۲۰ هزار بسته کمک آموزشی، لوازم التحریر و وسایل هوشمند توسط بسیج  دانش آموزی فارس به ارزش بیش از پنج میلیاردتومان در قالب پویش بزرگ توکاد تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است.

در این آیین، از دفترهای مشق که با طراحی گرافیکی خاص با هدف ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی و حمایت از محتوای ایرانی اسلامی توسط بسیج دانش اموزی استان فارس طراحی و چاپ شده است رونمایی شد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید