خبر فوری

فعالیت 90 واحد صنفی فاقد پروانه کسب در شهرستان بندرلنگه

احمد زاهدی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه با تشریح وضعیت روستاهای شهرستان بندرلنگه، اظهار داشت:  وضعیت روستاها خیلی بهتر از شهر شده و امکانات و خدماتی که دولت در اختیار روستائیان قرار داده دلیل این آبادانی روستاها است و روستاها محل گذراندن اوقات فراغت شهرنشین‌ها نیز شده و همواره آمادگی استقبال جمعیت زیادی را در خود دارند.

وی در خصوص وضعیت اقتصادی روستائیان ساحل‌نشین بندرلنگه، افزود: استان هرمزگان مخصوصا شهرستان بندرلنگه به دلیل وجود داشتن مناطق ساحلی و ارتباط نزدیک با کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس، از وضعیت اقتصادی به نسبت خوبی برخوردار است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه اکثر روستائیان اطراف شهرستان بندرلنگه برای خرید مایحتاج خود به بازار شهر بندرلنگه مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: دلیل استقبال روستائیان از بازار بندرلنگه پیشرفت مالی و فرهنگی روستائیان است.

زاهدی گفت: نزدیک به 4 هزار واحد صنفی مختلف در سطح شهرستان داریم که حدود هزار واحد صنفی در شهر بندرلنگه و حدود 600 واحد صنفی در بندرکنگ و مابقی این آمار در روستاهای اطراف است.

نماینده استان هرمزگان در اتاق اصناف کشور بیان داشت: حدود 90 واحد صنفی در کل سطح شهرستان فاقد پروانه کسب فعال هستند که درحال بررسی و ساماندهی آنها هستیم و در صورت هر گونه مشکل و عدم اقدام برای کسب مجوزهای لازم بعد از طی مراحل و اعمال قانون در اسرع وقت پلمب خواهند شد.

وی افزود: در هفته گذشته پنج واحد صنفی بدون پروانه و این هفته نیز سه واحد دیگر پلمب شدند و از کسبه گرامی فاقد جواز کسب تقاضا داریم جهت اخذ مجوزهای لازم وتشکیل پرونده به این اداره هر چه سریع‌تر مراجعه کنند و در اسرع وقت از طریق همکاران ما پس از طی مراحل قانونی جواز آنها صادر خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید