خبر فوری

قرعه کشی لیگ برتر؛ دربی هفته هشتم/ جدال مجیدی و قلعه نویی هفته ششم/ پرسپولیس و سپاهان هفته دوازدهم

هرمزبان – بیست و یکمین دوره لیگ برتر طبق اعلام سازمان لیگ از 27 مهر ماه آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، قرعه لیگ بیست و یکم در مراسم یکی از مجتمع‌های تهران و با حضور خبرنگاران برگزار می‌شود. این بیست و یکمین دوره لیگ برتر خواهد بود که طبق اعلام سازمان لیگ از 27 مهر ماه آغاز می‌شود و احتمالا تا تابستان 1401 به طول می‌انجامد و باید دید که امروز قرعه کشی به چه شکلی برگزار می‌شود و افتتاحیه بین کدام تیمها برگزار خواهد شد. این در حالی است که فرش قرمزی نیز برای میهمانان پهن شده تا آنها از روی آن عبور کرده و پس از صحبت کوتاه با خبرنگاران به شکل رسمی وارد مراسم شوند. 
در قرعه کشی انجام شده، ابتدا تیم های همشهری و یا تیم هایی که از استادیوم مشترک بهره می برند و باید قرعه متناظر داشته باشند مشخص گردید که فرشید طالبی بازیکن سابق سپاهان از یک سمت با برداشتن گوی دو تیم استقلال و پرسپولیس و محسن بیاتی نیا با برداشتن گوی های شماره 8 و 9 مشخص کردند که دربی تهران در هفته هشتم برگزار می شود. در جدول اختصاصی مراسم قرعه کشی، عدد 8 به تیم استقلال و عدد 9 به پرسپولیس تعلق گرفت. نکته جالب اینکه در فصل گذشته و در لیگ بیستم نیز دربی تهران در هفته هشتم برگزار شد و حالا برای دومین فصل متوالی استقلال و پرسپولیس باید در این هفته به مصاف هم بروند. طبق قرعه به دست آمده، استقلال باید در هفته نخست به مصاف هوادار تهران برود و پرسپولیس نیز در گام اول باید با فولاد و در اهواز دیدار کند. نکته دیگر اینکه استقلال در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر میزبان خواهد بود و پرسپولیس نیز مهمان حریف خود است.

فرهاد مجیدی در سال های کوتاهی که وارد عرصه مربیگری شده است همیشه امیرقلعه نویی را شکست داده است، چه زمانی که قلعه نویی سرمربی سپاهان بود و چه حالا که در گل گهر سیرجان فعالیت می کند. حالا قرار است استقلال و گل گهر در لیگ بیست و یکم در هفته ششم به مصاف هم بروند، در شرایطی که امیرقلعه نویی 3 ماه از نشستن روی نیمکت گل گهر محروم است و مشخص نیست آیا کمیته استیناف محرومیت او را کم می کند یا نه. این بازی از این نظر جالب است که امیر قلعه نویی و فرهاد مجیدی رابطه خوبی با هم ندارند و به همین دلیل بازی بی نهایت حساس خواهد بود.

استقلال و سپاهان قرار است هفته دهم به مصاف هم می روند. این دو تیم فصل گذشته هفته پانزدهم و سی ام به مصاف هم رفتند و هر دو بازی را طلایی پوشان اصفهانی با پیروزی پشت سر گذاشتند. استقلال و سپاهان به احتمال زیاد این فصل هم در کورس قهرمانی رقابت فشرده ای با هم خواهند داشت. فرهاد مجیدی و محرم نویدکیا طبق قرعه ای که امروز مشخص شد در هفته دهم مقابل هم قرار می گیرند.

یکی از جدال های همیشه جذاب لیگ ایران مربوط به دیدار سپاهان و پرسپولیس می شود که به الکلاسیکوی ایران معروف است. براساس قرعه کشی که انجام شد، دو تیم باید در هفته دوازدهم به مصاف هم بروند. پرسپولیس و سپاهان در لیگ بیستم هم رقابت تنگاتنگی با یکدیگر داشتند که در نهایت سرخ پوشان تهرانی موفق شدند به قهرمانی برسند. جالب اینکه دو دیدار پرسپولیس و سپاهان در لیگ بیستم برنده نداشت؛ بازی رفت با نتیجه بدون گل و بازی برگشت با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسیده بود. در لیگ بیست و یکم سپاهان و پرسپولیس در هفته های دوازدهم و بیست و هفتم به مصاف یکدیگر می روند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید