خبر فوری

رشد تعداد پرواز‌‌ها و جابه‌جایی مسافر در جزیره کیش/ سهم ۵۲ درصدی‌ در انجام پروازها

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت هواپیمایی کیش‌، در راستای تأکیدات رئیس سازمان منطقه آزاد کیش ‌‌مبنی بر توسعه شبکه پروازی‌، ارتقاء خدمات به هموطنان‌ و‌ تقویت صنعت‌ گردشگری در جزیره کیش، کیش‌ایر برنامه‌ها و اهداف خود را بر این مبنا تنظیم کرده است.

در این راستا تعداد پرواز و مسافر جابه‌جا شده توسط شرکت هواپیمایی کیش، در آبان‌ماه سال جاری افزایش یافت؛ در آبان‌ماه سال 1395 ‌نسبت به آبان ماه سال 1394، تعداد پروازها‌‌ 28 درصد و تعداد مسافران جابه‌جا شده حدود 39 درصد افزایش یافته است‌.

در مسیرهای داخلی، در آبان‌ماه سال 1395 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تعداد پروازها، حدود 36 درصد و تعداد مسافران جابه‌جا شده، معادل 59 درصد افزایش داشته است.

همچنین در این دوره تعداد پروازها در مسیرهای داخلی مرتبط با جزیرۀ ‌‌کیش شامل پروازهای ورودی و خروجی‌‌ 29 درصد و تعداد مسافران،‌ 52 درصد افزایش یافته است و این در صورتی است که تعداد پروازها و مسافران در مسیرهای داخلی غیر از کیش نیز به ترتیب 45 و 68 درصد افزایش داشته است‌.

در آبان ماه سال‌ جاری نسبت به مدت مشابه در مسیرهای غیر کیش اعم از داخلی و بین‌المللی تعداد پروازها و مسافران جابه‌جا شده به ترتیب 63 و 85 درصد افزایش یافته است.

فرودگاه جزیره کیش، با نشست و برخاست 1752 پرواز و اعزام و پذیرش، تعداد 207 هزار و 292 مسافر در آبان امسال هفتمین فرودگاه پرتردد کشور است و از این رقم‌ 52 درصد پروازها و 48 درصد جابه‌جایی مسافران در مسیر جزیره کیش، توسط شرکت هواپیمائی کیش انجام شده است.

در این ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعداد نشست و برخاست پروازهای داخلی فرودگاه جزیره کیش، ‌9 درصد و اعزام و پذیرش مسافر‌ 24 درصد افزایش یافته است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید