خبر فوری

پیروزی اینتر در زمین فیورنتینا/ برد پرگل سیتی و لیورپول در لیگ کاپ/ پیروزی لحظه آخری اتلتیکو مادرید با درخشش سوارز

هرمزبان – اینتر موفق شد از هفته پنجم رقابت های سری آ میزبان خود را شکست دهد و موقتاً به صدر جدول صعود کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، فیورنتینا تحت هدایت وینچنزو ایتالیانو، علیرغم عملکرد خوب در نیمه اول و پیروزی 1-0، در نیمه دوم از هم پاشید و با دریافت دو گل پیاپی و سپس 10 نفره شدن در ادامه بازی، به طور کامل کنترل بازی را از دست داد و تا شاگردان سیمونه اینزاگی چهارمین برد خود را به دست آورده و با 13 امتیاز موقتاً صدرنشین سری آ شوند. فیورنتینا هم فعلاً به رده ششم سقوط کرد.
در همان دقیقه `1 فرصت بسیار خوبی برای فیورنتینا فراهم شد، اما پاس عالی ولاهوویچ به دهانه دروازه با خروج به موقع هندانوویچ همراه شد و ضربه نیکولاس گونزالس را دفع کرد. فشار فیوره ادامه داشت و این بار در دقیقه `6 روی دفع ناقص دفاع اینتر، ضربه پای چپ خطرناک ولاهوویچ با واکنش عالی دیگری از هندانوویچ راهی کرنر شد. در دقیقه `13 این بار شوت خوب بیراگی، هندانوویچ را وادار به واکنش کرد.
بالاخره میزبان به گلی که می خواست رسید؛ حرکت عالی از سمت چپ توسط نیکولاس گونزالس، پاس او به دهانه دروازه و سوتی که به راحتی دروازه پیش روی خود را باز کرد. دقیقه `31 ضربه ایستگاهی خوب چالهانوعلو با واکنش خوب دروازه بان فیوره راهی کرنر شد. در دقیقه `36 دروازه فیورنتینا با یک گل به خودی باز شد، اما به علت آفساید در حرکت قبلی، گل مردود اعلام شد.
اینتر به موقع گل تساوی را به ثمر رساند؛ حرکت خوبی که با ژکو شروع شد، و با پاس بارلا به دارمیان و ضربه دقیق این بازیکن از داخل محوطه جریمه منجر به 1-1 شدن بازی شد. خیلی زود اینتر گل برتری را هم به ثمر رساند؛ کرنر ارسالی چالهانوعلو در دقیقه `55 با ضربه سر ژکوی بلند قامت وارد دروازه فیوره شد.
دقیقه `65 ضدحمله تند و تیزی که با حرکت بارلا از سمت راست همراه شد و پاس عالی او به دهانه دروازه با ضربه ناامید کننده لائوتارو مارتینز از دست رفت. لحظه ای بعد آلوارو اودریوزولا، بازیکن قرضی از رئال مادرید برای فیورنتینا وارد میدان شد. در دقیقه `75 الکسیس سانچز که لحظاتی قبل جای ژکو را گرفته بود، با ضربه ای بد، فرصتی خوب را به بالای دروازه فرستاد.
در دقیقه `79 نیکولاس گونزالس با اشتباهی غیر حرفه ای کار تیمش را سخت کرد؛ در صحنه ای که خطای باستونی به نظر می رسید، بازیکن فیورنتینا به علت اعتراض به داور کارت زرد اول را دریافت کرد و بلافاصله به خاطر تشویق طعنه آمیز داور، با کارت زرد دوم روبرو شد. در دقیقه `87 نراتزوی تیر خلاص را هم زد؛ ضدحمله تند و تیزی دیگر در نهایت با پاس خوب گالیاردینی به پریشیچ همراه شد تا او مقابل دروازه خالی کار راحتی برای 3-1 کردن بازی داشته باشد.

– لیورپول در چارچوب دور سوم لیگ کاپ انگلیس، مهمان نوریچ سیتی بود. در دیداری که یورگن کلوپ بازیکنان ذخیره خود را در آن به میدان فرستاده بود، این بازیکنان توانستند پاسخ اعتماد سرمربیشان را با زدن 3 گل بدهند. بازیکنان ذخیره لیورپول، عملکرد خیلی خوبی در استادیوم خانگی نوریچ سیتی از خودشان به نمایش گذاشتند؛ همان نتیجه ای رقم خورد که یک ماه قبل، بازیکنان ترکیب اصلی در همین استادیوم رقم زدند. 
شرح گل ها:
نوریچ سیتی 0-1 لیورپول؛ تاکومی مینامینو (4): کرنر از سمت چپ ارسال شد، اوریگی ضربه سر زد، توپ به مینامینو رسید و این بازیکن به راحتی دروازه میزبان را باز کرد. 
نوریچ سیتی 0-2 لیورپول؛ دیووک اوریگی (50): ارسال سیمیکاس از جناح چپ را اوریگی با ضربه سر وارد دروازه گان کرد. 
نوریچ سیتی 0-3 لیورپول؛ تاکومی مینامینو (80): مینامینو توپ را از چمبرلین تحویل گرفت، یک تنه به خط دفاع نوریچ حمله کرد و یا یک ضربه آرام اما دقیق برای بار سوم، دروازه نوریچ سیتی را فرو ریخت. 

– منچسترسیتی در مسابقه ای که 1-0 از وایکامب عقب افتاد، در نهایت این تیم را قاطعانه و با نتیجه 6-1 از پیش رو برداشت. 
شرح گل ها:
منچسترسیتی 0-1 وایکامب؛ هانلان (22): روی کرنر ارسالی از سمت راست، توپ رفت و برگشتی به سمت دروازه سیتیزن ها داشت و در نهایت رایان تفضلی با پاس عرضی خود در دهانه دروازه، زحمت باز کردن دروازه را به هانلان که یارگیری نشده بود سپرد. 
منچسترسیتی 1-1 وایکامب؛ دی بروین (24): محرز پس از گذشتن از سد دو بازیکن حریف، توپ را در سمت چپ محوطه جریمه به دی بروین رساند و او هم از بین پاهای مدافع حریف، توپ را وارد دروازه استاکدیل کرد. 
منچسترسیتی 2-1 وایکامب؛ محرز (43): محرز با جاگیری خوب خود در پشت محوطه جریمه، به موقع خودش را به مرکز محوطه رساند و پس از دریافت پاس رو به بیرون، با ضربه زمینی پای چپ خود حساب کار را 2-1 کرد.
منچسترسیتی 3-1 وایکامب؛ فودن (1+45): محرز از روی نقطه کرنر، توپ را بیرون از محوطه جریمه به فودن رساند و این بازیکن هم از فاصله ای دور، با شوتی محکم اختلاف را به 2 گل رساند. 
منچسترسیتی 4-1 وایکامب؛ فودن (71): فودن با جایگیری خوب خود، پس از دریافت سانتر زمینی هم تیمی اش، توپ را به آسانی به تور دروازه مهمان رساند. 
منچسترسیتی 5-1 وایکامب؛ محرز (83): دی بروین با یک پاس در عمق عالی استرلینگ را پیدا کرد و این بازیکن هم با یک پاس رو به بیرون محرز را صاحب توپ کرد تا گل پنجم سیتیزن ها به زیبایی و روی یک کار تیمی به ثمر برسد. 
منچسترسیتی 6-1 وایکامب؛ پالمر (88): روی یک ضد حمله که برتری عددی 4-3 به سود سیتیزن ها بود، پالمر با یک ضربه دقیق پای چپ از روی خط محوطه جریمه، گل ششم تیمش را به نام خود ثبت کرد. 

– تیم های ختافه و اتلتیکو مادرید در چارچوب رقابت های لالیگا اسپانیا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی شاگردان سیمئونه به پایان رسید. اتلتیکومادرید که تا دقیقه 80 از ختافه عقب بود، در دقایق پایانی دو بار توسط لوییس سوارز به گل رسیده و به سه امتیاز ارزشمند این دیدار دست یافت. در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در دقیقه 18 بود که اتلتیکومادرید فرصت داشت از روی یک موقعیت ایستگاهی در گوشه زمین به گل برسد، اما ضربه لودی از بالای دروازه به بیرون رفت. در اواسط نیمه اول ماسیاس با حرکت از سمت راست می توانست دروازه یان اوبلاک را باز کند، اما ضربه او از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.
اما در حالیکه به نظر می رسید نیمه اول کم هیجان رو به اتمام است، ختافه در دقایق پایانی به گل رسید. دفع توپ یان اوبلاک به ماکسیموویچ رسید و ارسال او را میتروویچ تبدیل به گل کرد تا ختافه بر خلاف انتظار با برتری 0-1 راهی رختکن شود. اتلتیکومادرید در نیمه دوم برای جبران گل خورده به میدان آمده و در دقیقه 54 و روی ضربه آنتوان گریزمان می توانست به گل تساوی هم دست یابد، اما شوت این ستاره فرانسوی با بدشانسی به بیرون رفت.
در دقیقه 66 لوییس سوارز تا آستانه باز کردن دروازه ختافه پیش رفت، اما ضربه این مهاجم باتجربه به دیرک دروازه حریف برخورد کرد. در دقیقه 75 کارلس آلینا از ختافه با کارت قرمز مواجه شده تا امیدهای اتلتیکو برای بازگشت افزایش یابد. اما در دقیقه 80 اتلتیکومادرید به گل تساوی دست یافت. روی پاس دقیق هرمسو در محوطه، لوییس سوارز با کنترل خوب و ضربه ای دقیق موفق به باز کردن دروازه ختافه شد. اما در دقیقه 91 و این بار با ارسال شیمه ورسالیکو از سمت راست بود که سوارز با جایگیری مناسب و ضربه سر دقیق خود موفق به زدن گل دوم هم شد تا اتلتیکو در این دیدار به برتری دست یابد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید