خبر فوری

تصویری باورنکردنی از رونالدو | شادی بعد از گل رونالدو همه را متحیر کرد

تصویری پربازدید در شبکه های اجتماعی از شادی بعدازگل رونالدو در بازی دیشب لیگ قهرمانان اروپا منعکس شد که نشان از آمادگی بدنی فوق العاده ستاره پرتغالی در ٣۶ سالگی را می‌دهد.

به گزارش رصد ورزشی: شادی بعد از گل رونالدو همیشه سوژه رسانه‌ها است. شادی بعد از گل رونالدو در بازی شب گذشته منچستریونایتد و ویارئال بود. بیش از حد یک دهه است عادت داریم شادی بعد از گل رونالدو را بعد از گلزنی ببینیم. رونالدو در بازی دیشب منچستر یونایتد و ویارئال با ضربه ای تماشایی از زاویه ای بسته گل دوم را به ثمر رساند تا یونایتد در این دیدار 1-2 پیروز شود و طلسم مساوی بین دو تیم شکسته شود و شادی بعد از گل  رونالدو دیدنی تر باشد.

کریستیانو رونالدو در دومین هفته لیگ قهرمانان اروپا هم گلزنی کرد و این مرتبه گلش باعث شد اولدترافورد منفجر شود.

دقیقه ۵+۹۰ رونالدو دروازه ویارئال را باز کرد تا همه از جمله سرالکس فرگوسن و یوسین بولت را روی سکوها به وجد بیاورد. فوق‌ستاره پرتغالی آنقدر از این گل هیجان‌زده شده بود که بلافاصله پیراهنش را درآورد و مطابق معمول این تصاویر را تلویزیون ایران نشان نداد.

شادی بعد از گل رونالدو

گزارشگر بازی هم تصمیم گرفت به بینندگان پند و اندرز بدهد که از پیراهن درآوردن رونالدو که در فوتبال روز دنیا به مراتب تکرار می‌شود و بازیکنان به نوعی با آن شادی بی‌حد و حصر خودشان را نشان می‌دهند، الگو نگیرند و همان ورزش کردن‌ها و زندگی سالم رونالدو را ببینند!

شادی بعد از گل رونالدو

یونایتد 2 – 1 ویارئال؛ پیروزی دراماتیک در دقیقه 95

منچستریونایتد که در نیمه اول بارها با عکس العمل های داوید دخیا نجات پیدا کرده بود، در نیمه دوم شرایط را تغییر داده و در نهایت با درخشش رونالدو در لحظات پایانی 1-2 ویارئال را شکست داد.

ویارئال بازی را هجومی آغاز کرد و می توانست خیلی زود به گل برسد. در دقیقه هفتم بود که کاپوئه در موقعیتی تک به تک تنها داوید دخیا را در مقابل داشت، اما ضربه مهاجم ویارئال را دروازه بان یونایتد به خوبی مهار کرد.

دقایقی بعد این بار دانجوما از سمت چپ حرکت کرده و بعد از گذر از سد دیگو دالو فرصت داشت دروازه منچستریونایتد را باز کند، اما داوید دخیا این بار نیز مانع رخ دادن این اتفاق شد.

دقایقی بعد باز هم دانجومی از سمت چپ نفوذ کرده و این بار ارسال مناسبی روی دروازه یونایتد شد، اما دروازه بان آماده شیاطین سرخ این بار روی ضربه سر آلکاسر واکنش نشان داد.

در دقیقه 31 و روی دفع توپ اشتباه رافائل واران بود که باز هم آلکاسر صاحب موقعیت خوبی برای زدن گل اول ویارئال شد، اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی از کنار دروازه یونایتد به بیرون رفت.

در دقیقه 39 یونایتد با نفوذ برونو فرناندز و ارسال او برای کریستیانو رونالدو می توانست به گل اول دست پیدا کند، اما توپ روی پای این بازیکن جفت و جور نشد و فرصت از دست رفت.

در اواخر نیمه اول پینو از سمت راست حرکت کرده و در ادامه با ضربه ای زمینی دروازه یونایتد را تهدید کرد، اما مطابق دفعات قبل باز هم داوید دخیا مانع باز شدن دروازه شد و دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

شادی بعد از گل رونالدو

اما حملات ویارئال بالاخره در اوایل نیمه دوم نتیجه داد و این تیم در دقیقه 53 به گل اول دست یافت. ارسال کم ارتفاع گروئنولد از سمت چپ در دهانه دروازه به پاکو آلکاسر رسید و ضربه او از بین پاهای دخیا گذشته و وارد دروازه تیم میزبان شد.

دقایقی بعد و خیلی زود یونایتد فرصت داشت به گل تساوی دست یاید. برونو فرناندز در گوشه محوطه جریمه تیم ویارئال صاحب فرصت شد، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

شادی بعد از گل رونالدو

اما در دقیقه 61 یونایتد به گل تساوی دست یافت. ارسال برونو فرناندز از سمت راست با ضربه فوق العاده و والی الکس تلس به گوشه دروازه همراه شد و این مدافع کناری به زیبایی موفق شد گل اول یونایتد را به ثمر برساند.

دقایقی بعد و روی ارسال میسون گرین وود بود ک بازیکنان ویارئال مرتکب اشتباه شدند و ادینسون کاوانی می توانست زننده گل دوم لقب بگیرد، اما او که انتظار این فرصت را نداشت نتوانست از آن استفاده کند.

در دقیقه 86 ویارئال تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت. ابتدا ارسال رو به بیرون گومز را دخیا دفع کرد، در ریباند او در مقابل ضربه دیا ایستادگی کرد و در نهایت تلس توپ را دور کرد تا این خطر جدی رفع شود.

اما در دقیقه 95 بود که پاس به بیرون جسی لینگارد به در سمت راست محوطه ویارئال رونالدو رسید و او با ضربه ای تماشایی از زاویه ای بسته گل دوم را به ثمر رساند تا یونایتد در این دیدار 1-2 پیروز شود.

منبع: رصد ورزشی

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید