خبر فوری

استاندار از مردم هرمزگان برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد

هرمزبان – استاندار هرمزگان در پیامی با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در رده های سنی مختلف شامل کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال گفت: مردم استان مشارکت گسترده ای در این جشنواره با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی samakpl.ir داشته باشند.

فریدون همتی روز پنجشنبه در این پیام آورده است: جشنواره کتابخوانی رضوی فرصت مغتنمی است تا بیش از گذشته با کتاب و کتابخوانی انس گرفته و به مطالعه بپردازیم، به ویژه در شرایط فعلی که به دلیل شیوع کرونا، بسیاری از خانواده ها در راستای حفظ سلامتی خود در خانه می مانند.
وی بیان داشت: همچنین برگزاری این جشنواره علاوه بر ارتقای سرانه مطالعه، آشنایی بیشتر با سیره نورانی و معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را نیز به دنبال دارد.
استاندار هرمزگان از مردم استان خواست این فرصت را مغتنم شمرده و با مشارکت گسترده خود در این جشنواره با مراجعه به سامانه اینترنتی این جشنواره به نشانی samakpl.ir ، در راستای فراگیری بیشتر سیره نورانی ائمه اطهار (ع) به ویژه امام رضا (ع) گام بردارند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید