خبر فوری

مدیریت سلیقه ای مبارزه با قاچاق کالا بازاریان را نگران کرده است

میرمرسل ایزدی پور در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: از زمانهای قدیم کار وشغل اصلی مردم سیریک به دو بخش صید و صیادی و مراودات کالا با واردات و صادرات کالا با کشورهای حاشیه خلیج فارس تقسیم شده است. شغل اجدادی مردم سیریک صیادی و مراودات کالا با کشورهای خلیج فارس بوده است.

وی سهم اشتغال مردم سیریک از پرژه ها و کارخانجات را رقمی صفر دانست و گفت: با توجه به ظرفیت های موجودی که در شهرستان سیریک وجود دارد، فقط در دو بخش شغلی صیادی و صادرات و واردات مشغول به کار هستند.

ایزدی پور در خصوص برنامه های مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: عدم اجرای قانون خود جرم است، بلکه ما در این بخش به دنبال عدم اجرای قانون نیستیم بلکه قبل از اجرای این قانون باید مصلحت منطقه دیده شود و آنچه که آرامش و مصلحت مرز نشینان سیریک باشد اعمال قانون خواهد شد.

فرماندار سیریک در خصوص وضعیت طرح مبارزه با قاچاق کالا در بازار سیریک، نیز افزود: امروز نگرانی مردم و بازاریان سیریک از نوع مدیریتی مبارزه با قاچاق کالا است که دربازار وجود دارد و در این بین آرامش از بازار و مردم گرفته شده است و این ظلم بزرگی در حق مردم و بازاریان سیریک است.

ایزدی پور در مورد نادیده گرفتن موضوع مبارزه با قاچاق کالاو عدم اجرای این قانون در بازار سیریک نیز تصریح کرد: در شهرستان سیریک با تعامل فی ما بین دو طرف به این موضوع نگاه شده است، طوری که نه مسئولان متولی و نه کسبه ضرر و زیانی متحمل شوند.

وی تاکید کرد: مسئولان در جهت رفع موانع مشکلات مردم گام بردارند و تا جایی که در توانشان هستد در جهت خشنودی مردم و جامعه گام برداشته شود.

فرماندار سیریک با این عنوان که، بدنبال این باشیم که کارآفرینی را بیکار و یا کار آن را تعطیل کنیم نیستیم، تصریح کرد: با توجه به تعامل فی ما بین کسبه و دستگاهای متولی، به هیچ عنوان مغازه و کار کسی نه اینکه جمع آوری می شود و نه اینکه تعطیل و پلمپ خواهد شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید