خبر فوری

توزیع ۶ هزاربسته معیشتی در مناطق کمتر توسعه یافته هرمزگان

هرمزبان – مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در هرمزگان از آغاز توزیع ۶ هزاربسته معیشتی در مناطق کمتر توسعه یافته استان خبرداد.

منوچهر دانشمند صبح امروز (پنجم مهرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: این بسته‌ها به همت بنیاد احسان وابسته به این ستاد تهیه شده که توزیع آن از امروز با همکاری گروه‌های جهادی در مناطق کمتر توسعه یافته استان آغاز شد.

وی با بیان اینکه ارزش این بسته‌ها ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است، اظهار کرد: همچنین ۶ هزار و۸۰۰ بسته لوازم التحریر ایرانی به ارزش یک میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال به همت بنیاد احسان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) هرمزگان اضافه کرد:توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی، راه اندازی بیمارستان صحرایی در بیمارستان شهید محمدی، اهدای تسهیلات به افراد بیکار، مساعدت ۸۰ میلیارد ریال برای آب رسانی به روستای زاج و داربست سیریک بخشی از فعالیت‌های این ستاد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید