ناراضیتی پرسپولیسی ها از شرایط باشگاه/ راهکار ویژه گل محمدی برای تقابل با الهلال

هرمزبان – پرسپولیسی ها به شدت از وضعیت موجود در باشگاه ناراحت به نظر می رسند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، نگاهی به اخبار چند هفته اخیر فوتبال ایران نشان می دهد به جز استعفای جعفر سمیعی، تمام اخبار پیرامون تغییر و تحولات در باشگاه استقلال بوده و انتخاب هایی که وزیر جدید ورزش برای آبی پوشان پایتخت داشته است. این درحالی است که باشگاه پرسپولیس همچنان درگیر مشکلات مالی است. موضوعی که به شدت باعث ناراحتی باشگاه نشین ها و همین طور کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس شده است. آن ها معتقدند وزیر ورزش یا باید مثل استقلال دست به تغییر و تحول زده و مدیری را روی کار بیاورد که بتواند پول تزریق کند یا شرایطی را فراهم کند تا پرسپولیس در آستانه بازی بزرگش با الهلال از این وضعیت مالی رهایی پیدا کند.
از سوی دیگر وزیر ورزش که با تصمیم هیات مدیره باشگاه صدری را به عنوان سرپرست انتخاب کرد، مدعی است تغییر و تحول در شرایط فعلی و پیش از بازی با الهلال ممکن است پرسپولیس را دچار مشکل کند و تغییرات را به بعد از بازی با الهلال موکول کرده است. این درحالی است که گل محمدی و شاگردانش و همین طور اعضای مستقر در باشگاه از این وضعیت راضی نیستند و معتقدند بعید است پرسپولیس با توجه به مشکلات عدیده اش تا زمان مورد نظر حمید سجادی تاب بیاورد. از این رو باید دید سجادی چه راهکاری را برای خروج پرسپولیس از این بحران انجام خواهد داد.
پرسپولیس روز گذشته در یک بازی تدارکاتی به منظور آماده سازی بهتر خود برای بازی حساس با الهلال به مصاف تیم پیکان رفت. یحیی نفرات متفاوت و جدیدی را در این بازی به کار گرفت که گل‌زنی حامد پاکدل مهاجم جدید سرخ‌ها در حضور ستاره‌های گل‌زن این تیم از اتفاقات جالب بازی بود. گل محمدی اجازه نداد عکسی از ترکیب ابتدایی این تیم گرفته شود و تنها حضور چند بازیکن در ترکیب اصلی این تیم قابل حدس است. در یک اتفاق جالب در این بازی آل کثیر شماره 26 را به تن کرد و علیرضا ابراهیمی، مدافع جدید این تیم هم با شماره 70 به میدان رفت. همچنین رضا اسدی هم که در آسیای امسال باید شماره 96 را بپوشد همانند دیگر بازی‌های تدارکاتی با شماره 8 که در لیست آسیایی امسال به نام نوراللهی ثبت شده است بازی کرد.
مطابقت دادن این شماره‌ها با لیست آسیایی پرسپولیس کار را برای الهلالی‌ها سخت خواهد کرد. بازیکنان جدید اجازه ندارند شماره‌هایی که در مرحله گروهی به تن بازیکنان سابق این تیم بوده را بپوشند و به همین علت لباس‌های تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در آسیا متفاوت خواهد بود و همین موضوع می‌تواند حریف را فریب دهد. شماره 70 که روز گذشته ابراهیمی آن را به تن داشت به نام شهریار مغانلو در این فصل آسیاست و همین طور شماره 8 اسدی به نام احمد نور درج شده که او نیز دیگر در این تیم حضور ندارد. پوشیدن شماره 26 توسط آل کثیر نیز از اتفاقات جالب بازی دیروز بود.
گل‌محمدی در جریان بازیهای دوستانه نیز آنطور که از شواهد مشخص است، بیشتر بازیکنان تیمش را به میدان فرستاده و به دقت آنها را زیر نظر گرفته تا آماده‌ترین 11 بازیکن را به زمین بفرستد و همچنین با اطلاع از نقاط ضعف، آنها را پوشش دهد. نکته مهم این است که خط دفاعی پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان به خوبی موفق شد ستاره‌های بزرگی چون بغداد بونجاح، عبدالرزاق حمدالله، معز علی و… را کنترل کند و باوجود جدایی چند بازیکن، کادرفنی پرسپولیس امیدوار است با رهبری سیدجلال حسینی ستاره‌های الهلال را هم از کار بیاندازد؛ همان مسئله‌ای که به زعم کادرفنی سرخپوشان، کلید راه غلبه بر نماینده عربستان محسوب می‌شود.سرمربی پرسپولیس برای پیروزی در این بازی روی دوندگی بازیکنانش حساب ویژه‌ای باز کرده است. فصل گذشته و در راه صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس با اتکا به آمادگی بدنی بازیکنان پیش رفت و در بسیاری از مواقع همین موضوع به عامل برتری قرمزها تبدیل شد و یحیی دوباره انتظار دارد که تیمش به این شکل الهلال را مغلوب کند. در فاکتور دوندگی شاید بتوان وحید امیری را به عنوان بازیکنی سرآمد معرفی کرد و حالا پرسپولیس 10 مهره در حد و اندازه‌های او نیاز دارد.
نکته مثبت برای پرسپولیس این است که آنها در سالهای اخیر بازیهای خارج از خانه بسیاری را انجام داده و در سطح قاره آسیا به برتری رسیده‌اند. از تیمی که در قطر السد را شکست داد و زمینه صعود به فینال آسیا را هم فراهم کرد، هنوز بازیکنانی در ترکیب پرسپولیس هستند و از تیمی که در امارات دو بار دروازه الشارجه را گشود، گلسازش در ترکیب تیم یحیی حاضر است. همچنین اکثر بازیکنان حاضر در ترکیب پرسپولیس در قطر (2020) و در هند و تاجیکستان (2021) پیروزی‌هایی بزرگ، مهم و در بعضی موارد دور از انتظار را رقم زدند.
ژاردیم به خوبی می‌داند صدرنشینی در لیگ حرفه‌ای عربستان به هیچ عنوان حاشیه امن مطلوبی را برای او فراهم نخواهد کرد. در فصول گذشته مربیان بسیاری بودند که باوجود موفقیت در لیگ داخلی از الهلال کنار گذاشته شدند و حالا شکست مقابل پرسپولیس در خانه و ناکامی در صعود به مراحل نهایی لیگ قهرمانان، کاشف ام باپه را در پرتگاه قرار خواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید