خبر فوری

مساله بیکاری یک هزارو۲۰۰ رزمنده هرمزگانی رفع شود

هرمزبان – نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: یکهزار و ٢٠٠ رزمنده بیکار در استان وجود دارد که باید هرچه زودتر این مشکل با انجام پیگیری های لازم رفع شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده یکشنبه شب در دیدار با مسوول توانمند سازی رزمندگان و ایثارگران استان افزود: مطالبه های جامعه رزمندگان و ایثارگران هرمزگان باید به صورت نظام مند شکل بگیرد زیرا اگر به این صورت مطرح نشوند، مجموعه های معاند این مطالبه ها را بر علیه خودمان استفاده و بیان می کنند.
وی بیان داشت: تشکیل سامانه تسهیل گر جهت شناسایی و ارائه خدمات به رزمندگان دوران دفاع مقدس بسیار واجب است، چرا که رزمندگان خاطراتی از جنگ تحمیلی دارند می‌توانند پندها و اندرزهای زیادی به ما بدهند اما متاسفانه رسیدگی نکردن و توجه به این قشر و مرگ و میر آن‌ها به دلیل مختلف باعث از بین رفتن حجم عظیمی از ذخایر فکری و فرهنگی جامعه می‌شود.
امام جمعه بندرعباس اظهارداشت: توانمندسازی رزمندگان هم نکته بسیار مهمی است که زمینه این توانمند سازی را باید از طریق شناسایی ظرفیت ها انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد: اگر انقلابی های ما پرچم و علم انقلاب را بلند نکنند، افرادی دست به این پرچم دست می زنند که به ضرر اسلام و انقلاب خواهد بود.

استان هرمزگان دارای یک‌هزار و ۵۰۰ شهید، ۲ هزار و ۸۶۱ جانباز و ۳۴۱ آزاده است که از این تعداد یک‎هزارو ۷۶۵ جانباز، ۶۱۰ شهید و ۱۷۶ آزاده مربوط به شهرستان بندرعباس می‌باشد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید