خبر فوری

پروسه تغییرات به نفع مجیدی؛ دیگر بهانه ای نیست!

هرمزبان – تصمیمات آجورلو به خصوص حمایت قاطعانه از فرهاد مجیدی و وعده هایی که او درباره حل مشکلات استقلال داده است، حالا شرایط را تا حد زیادی آرام کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، امروز اینطور عنوان شد فرهاد مجیدی نظری روی تمدید قرارداد با فرشید اسماعیلی و رشید مظاهری نظری ندارد و به همین دلیل آنها برای فصل بعد باید دنبال تیم جدید باشند. حالا اما از استقلال خبر می رسد خلاف شایعات فرهاد مجیدی روی جذب فرشید اسماعیلی نظر مثبت دارد اما با توجه به حواشی که در طول فصل گذشته رشید مظاهری ایجاد کرده بود، او قصد ندارد دروازه بان فصل گذشته تیمش را برگرداند. با این شرایط اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فرشید اسماعیلی ظرف روزهای آینده قراردادش را با استقلال تمدید خواهد کرد اما رشید مظاهری تا این لحظه جایی در لیست مجیدی ندارد.  
یکی از موضوعاتی که آجورلو روز گذشته در نامه خود خطاب به هواداران مطرح کرد، بحث تقویت تیم برای حضور در لیگ برتر بیست و یکم بود. در جلسه ای که شب گذشته مدیرعامل استقلال با فرهاد مجیدی داشت هم موضوع جذب چند بازیکن جدید مورد بررسی قرار گرفت و باشگاه باید برای این موضوع اقدام کند. فرهاد مجیدی قبل از دیدار با الهلال ناراحتی خود از جذب برخی نفرات مورد نظرش را توسط باشگاه اعلام کرد و حالا آجورلو قصد دارد کار ناتمام احمد مددی و همکارانش را در این بحث تکمیل کند.
در جلسه شب گذشته فرهاد مجیدی نام چند بازیکن را به آجورلو ارائه کرده و مدیرعامل هم قول مساعد داده تا تمام تلاش خود را برای جذب نفرات مورد نظر سرمربی انجام بدهد. از این رو نام هایی نیز برای حضور در استقلال مطرح شده اند که اگر قراردادشان به امضا برسد، می توانند کمک شایانی به این تیم انجام بدهند.
دو بازیکنی که طی یکی دو هفته گذشته درباره بازگشت شان به استقلال بسیار نام شان شنیده شده، رشید مظاهری و فرشید اسماعیلی هستند. مظاهری با اینکه یکسال دیگر با استقلال قرارداد داشت و برای ماندن در این تیم هم ابراز علاقه کرده بود، اما روز سفر استقلال به امارات برای دیدار با الهلال همراه تیم به دوبی نرفت و فردای آنروز هم به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کرد!عدم همراهی تیم استقلال در سفر به دوبی توسط مظاهری مساله ای است که باعث ناراحتی شدید فرهاد مجیدی شده است.
مظاهری بعد از رفتن مددی در استقلال هم با تحرکات خود در فضای مجازی علاقه اش برای بازگشت را نشان داد اما با توجه به ناراحتی مجیدی از وی و البته حضور سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی در استقلال بازگشت او تقریبا منتفی شده است. هرچند که موضوع قرارداد او با استقلال هنوز یک مساله پابرجا است و مشخص نیست این امر که با شکایت استقلالی ها همراه شده چگونه حل خواهد شد.
از طرف دیگر فرشید اسماعیلی بازیکنی که با احمد مددی مدیرعامل پیشین استقلال اختلافات زیادی داشت و این حواشی به اصغر ملکیان رییس هیات مدیره قبلی باشگاه هم کشیده شد، بازیکنی است که فرهاد مجیدی او را می خواهد. سرمربی استقلال که قبلا هم برای تمدید قرارداد اسماعیلی ابراز علاقه کرده بود،به مدیریت جدید باشگاه هم درخواست عقد قرارداد با هافبک شماره8 تیمش را ارائه کرده است. اسماعیلی خودش هم بدش نمی آید به استقلال بپیوندد اما ظاهرا طی روزهای گذشته اوپیشنهاد خوبی از یکی از تیم های حاشیه خلیج فارس دریافت کرده و به همین خاطر شاید لژیونر شود. با این حال مسئولان استقلال مذاکرات خود با اسماعیلی را انجام می دهند و باید دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره این بازیکن رخ می دهد.
روزبه چشمی یکی از بازیکنانی است که از مدت ها قبل مد نظر فرهاد مجیدی برای حضور در استقلال است. مدافع سابق آبی پوشان که سال گذشته به ام صلال قطر رفت، چندی قبل از این تیم جدا شد و حالا مد نظر مجیدی برای بازگشت به استقلال است. مجیدی به مدیریت قبلی باشگاه هم درخواست جذب چشمی را ارائه کرد و حتی مدیربرنامه های این بازیکن مذاکراتی را با مددی و همکارانش داشت اما این مذاکرات به نتیجه نرسید و حالا قرار است با حضور آجورلو پروسه بازگشت چشمی نهایی شود.
شب گذشته مصطفی آجورلو تغییرات زیادی را در باشگاه استقلال به وجود آورد که بازتاب های زیادی داشت. اولین دقایق بامداد امروز برای استقلالی ها با رگبار تغییرات همراه بود. مصطفی آجورلو بعد از خداحافظی با احمد مددی و جلسه با فرهاد مجیدی با احکام شبانه، رسانه رسمی استقلال را پر از خبر کرد؛ تمدید سه ساله با فرهاد مجیدی، تبدیل فرزاد مجیدی از کمک دستیار! (کمک سرپرست یا دستیار سرپرست) به مربی، انتخاب بیژن طاهری به عنوان سرپرست جدید، معرفی اجلال نصیری به عنوان مدیر اجرایی و سرانجام ظهر امروز محمد نوری فر به عنوان مدیر رسانه ای… اخبرای که در ظاهر به نفع فرهاد مجیدی است و از افزایش اختیارات او در محدوده فنی و ارتقای قدرت و جایگاهش روی نیمکت خبر می دهد.
حتی زمانی که دوستان فرهاد مجیدی در باشگاه بودند هم به این اندازه شرایط را برای فرهاد فراهم نکرده بودند. فرهاد اختیارات زیادی دارد، مدیر رسانه ای تیم را به سلیقه خود انتخاب کرده، برادرش در کادرفنی حضور دارد و طبق آنچه رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشته، برای قراردادی سه ساله به توافق رسیده است.
واضح است وقتی تمام مواردی که می خواهید برایتان فراهم می شود، انتظارات هم بالا می رود. فرهاد مجیدی حالا آرامش بیشتری در استقلال دارد و آنچه می خواسته را به دست آورده، شاید خودش هم فکر نمی کرد به این سرعت همه مواردی که طی ماه های اخیر بارها در خصوص آن ها با مصاحبه و رفتارهایش تلاش کرده بود به آنها برسد را به دست بیاورد ولی این اتفاق افتاده و بعد از این موضوع نگاه ها به نتایج فرهاد معطوف خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید