خبر فوری

رکورد فوق العاده هالند در لیگ قهرمانان/ احتمال بازگشت پوگبا به یوونتوس

هرمزبان – اخبار و حواشی دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، هالند بازیکن نروژی تیم دورتموند فاصله ای عجیب بین تعداد گل های خود و رقبایش در تعداد بازی برابر به وجود آورده است. ارلینگ هالند بازیکن نروژی باشگاه دورتمند، گلزنی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به صورت غیرمنتظره ای شروع کرده است تا جایی که در هفده بازی توانسته بیست و یک بار دروازه تیم های حریف را باز کند.
پس از او به ترتیب در هفده بازی اول لیگ قهرمانان اروپا؛ ام باپه ده گل و لیونل مسی شش گل با فاصله زیاد، کمتر از هالند در این رقابت ها گل زنی کرده اند و عجیب تر اینکه رونالدو در هفده بازی اول خود هیچ گلی به ثمر نرسانده بود. با توجه به اینکه اکنون رونالدو آقای گل تاریخ لیگ قهرمانان است، برای فوتبال دوستان احتمالا باور  این داده آماری سخت باشد. هالند برای تمام گلزنان یک تهدید جدی به حساب می آید.

– مدیر برنامه هافبک فرانسوی شیاطین سرخ راجع به آینده موکل خود صحبت می کند. پل پوگبا، هافبک 28 ساله و فرانسوی باشگاه منچستریونایتد تا ژوئن سال 2022 با این تیم قرارداد دارد. به نقل از Rai Sport، مینو رایولا، مدیر برنامه های پل پوگبا راجع به آینده موکل خود و بازگشت او به یوونتوس صحبت می کند:
 قرارداد پوگبا با منچستریونایتد در ماه ژوئن به اتمام خواهد رسید. به همین خاطر با منچستریونایتد بر سر تمدید قرارداد مذاکره خواهیم کرد و خواهیم دید که چه خواهد شد. یوونتوس؟ پل هنوز هم تورین را دوست دارد و احتمال بازگشتش به یوونتوس وجود دارد. با این حال، بازگشت او به برنامه های یوونتوس نیز بستگی دارد.
در ادامه از رایولا در رابطه با وضعیت جانلوییجی دوناروما سوال شد و او پاسخ داد:
از نحوه برخورد میلان با دوناروما متاسفم. او تصمیم خودش را گرفت. از نظر من، یوونتوس هنوز هم از عدم جذب دوناروما پشیمان است؛ نه فقط یوونتوس، بلکه باشگاه های دیگری نیز از عدم جذب او پشیمان هستند. کیلور ناواس؟ قطعا دوناروما دروازه بان اول پاری سن ژرمن خواهد بود.

– زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم باتجربه میلان که به زودی 40 ساله می شود، از این که هم تیمی هایش با بازی مقابل لیورپول حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کردند، خوشحال است و البته این درحالی است که خودش این دیدار را به علت آسیب دیدگی تاندون آشیل از دست داد. به گزارش مارکا، ابراهیموویچ در یک کنفرانس خبری درباره این موضوع و ماجرای سوپرلیگ صحبت کرد:
پس از سال ها میلان دوباره در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرد و برای هم تیمی هایم خوشحالم چون آن ها بالاخره می دانند بازی در این رقابت ها چه حسی دارد. یادم می آید وقتی در رختکن از هم تیمی هایم پرسیدم چند نفر از شما در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده اید، دو یا سه نفر دست شان را بالا بردند. فکر می کردم شوخی می کنند اما این حقیقت داشت. سوپرلیگ؟ وقتی کووید 19 شروع یافت، باشگاه ها از نظر اقتصادی ضرر کردند و سعی کردن یک راه حل سریع برای جبران ضررها بیابند. با این حال هیچ کس از بازیکنان چیزی نپرسید. این باید سوال اولی بود که از ما می پرسیدند: “می خواهید در این رقابت ها بازی کنید یا نه؟” بنابراین هرکسی که سوپرلیگ را ساخته، از همان اول اشتباه کرده است زیرا منِ بازیکن کسی هستم که باید به میدان بروم. 
زلاتان ابراهیموویچ  در خصوص احتمال حضورش در بازی با یوونتوس گفت:
در تورین حاضر خواهم بود؟ باید ببینیم چه می شود. بر کسی پوشیده نیست که من مشکل تاندون دارم و نمی خواهم ریسک کنم. می خواهم کل فصل آماده باشم و دیگر نمی خواهم فکر کنم که یک سوپرمن هستم. 

– یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و درباره تمدید قرارداد گورتسکا، وضعیت کنونی بایرن مونیخ در جدول و جراحی قلب کینگزلی کومان صحبت کرد:
در حال حاضر در آن جایگاهی که می خواستیم، نیستیم چون هنوز در رده دومیم. زمانی برای استراحت و آرام بودن نداریم. مهم نیست حریف چه تیمی است، همیشه باید از مرزهایمان فراتر برویم و این کاری است که فردا می خواهیم مقابل بوخوم انجام بدهیم. سیستم چرخشی؟ بازخوردی که از بازیکنان گرفته ام، مثبت بوده است. هفته آینده، یک هفته نرمال خواهیم داشت و در آینده از سیستم چرخشی استفاده می کنیم. با این حال الان نمی خواهم ریتم و هماهنگی تیم را چندان برهم بزنم.
خیلی خوشحالم که گورتسکا قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کرد و این نشانه خوبی است. یوسوا  کیمیش و گورتسکا، دو بازیکن مهمی هستند که قراردادشان را تمدید کرده اند. یکی از نکات کلیدی برای رقابت های بین المللی، رابطه خوب میان باشگاه و ترکیب تیم است. استراحت دادن به گورتسکا؟ لئون در بازی با بارسلونا خوب بود. برنامه ای برای استراحت دادن به او در بازی فردا ندارم. البته که خودش هم می خواهد نمایشی خوب مقابل باشگاه دوران نوجوانی اش ارائه دهد اما هنوز درباره بازی دادن به زابیتسر، تصمیم نهایی ام را نگرفته ام.
کینگزلی کومان دیروز تحت عمل جراحی قرار گرفت. او مشکل آریتمی قلبی (نامنظم بودن ضربات قلب) خفیف داشت و به همین علت، نفس کم می آورد. وضعیت کومان خوب است و به نظر نمی رسد میزان دوری او، بیش از ده روز شود. او از روز سه شنبه، تمرینات هوازی اش را شروع می کند. شرایط کومان آن اندازه که به نظر می رسد، بد نیست و خیلی از افراد تجربه چنین مشکلی را داشته اند. او همیشه می گفت نمی تواند خوب نفس بکشد و آزمایش های زیادی انجام داد که مشخص شد مشکل او قلبی است. علاوه بر کومان، تولیسو هم بازی فردا را از دست می دهد چون در ساق پایش درد دارد و نتوانسته هنوز تمرین کند.  

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید