خبر فوری

نصب ۱۴۰۰ علمک گاز در شهر بندرخمیر 

هرمزبان – رییس امور بهره برداری شرکت گاز هرمزگان گفت: در حال حاضر افزون بر یکهزار و ۴۰۰ علمک گاز در منازل شهر بندرخمیر نصب شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، محمدعلی محمدعلیزاده شامگاه پنجشنبه در دیدار با مهدی صابری معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بندر خمیر افزود: در طول چند سال اخیر اشتراک‌پذیری گاز توسط شهروندان یکی از دغدغه‌های شرکت گاز استان است و هزینه فراهم‌ کردن زیرساخت‌ها و گازرسانی به این مناطق نسبت به هزینه انشعابی که شهروندان پرداخت می‌کنند، بسیار متفاوت بوده است.
وی در این باره توضیح داد: بسته به زیربنای ساختمان، دامنه مصرف و تعداد واحد آن این مبلغ  بین ۱۴۰ تا ۳۵۰ هزار تومان متغیر است در صورتی که هزینه علمک‌گذاری، نصب علمک، رگلاتور و هزینه نگهداری این وسایل به مراتب بسیار بیش‌تر و چندین برابر از مبلغ حق انشعاب است.
 رییس امور بهره برداری شرکت گاز هرمزگان بیان کرد: در راستای کمک به شهروندان در اشتراک پذیری گاز با هماهنگی  شرکت گاز با بانک های عامل زمینه اعطای وام به متقاضیان به مبلغ ۱۰۰میلیون ریال به صورت قرض الحسنه با اقساط سه الی پنج ساله فراهم شده است.
 علیزاده تصریح کرد: به زودی نیز ارائه سیلندرهای گاز به تدریج کاهش یافته و دسترسی به گاز فقط از طریق شبکه گازرسانی انجام خواهد شد.
ضرورت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمینه گازکشی به منازل
معاون فرماندارخمیر نیز در این دیدار با بیان اینکه حقث طبیعی مردم این شهرستان است که از نعمت گاز بهره مند شوند، افزود: مردم زمانی دغدغه نبود گاز را داشتند و در شأن مردم نیست که با وجود داشتن چنین نعمتی، سیلندرهای گاز را حمل کنند.
مهدی صابری از شهروندان بندرخمیر خواست با توجه به حجم سرمایه‌گذاری و اقداماتی که برای گازرسانی انجام شده، در زمینه اتصال منازل خود به شبکه گازرسانی همکاری و مشارکت بیشتری داشته باشند.
صابری یادآور شد: بر اساس گزارش ها، میزان حوادثی که به واسطه سیلندرهای گاز رخ می‌دهد، بیشتر از حوادث گاز خانگی است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید