خبر فوری

گیتی معینی از شفای فرزندش در محرم گفت / افتخار به خادمی حرم اباعبدالله(ع)

یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در ایام محرم شفای فرزند خود را از اباعبدالله گرفته‌ام؛ ما ملت امام حسینیم‌(ع) و هرچه بخواهیم ایشان به ما خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، گیتی معینی، بازیگر سینما و تلویزیون، عصر امروز 15 شهریورماه میهمان برنامه نشان ارادت بود. وی در این برنامه درباره علاقه و عشق خود به اباعبدالله‌(ع) سخن گفت. او با بیان اینکه عشق به امام حسین‌(ع) را از کودکی به همراه داشته، اظهار کرد: پدر من هیئت‌دار بود. برای همین از کودکی با عشق به اباعبدالله‌(ع) بزرگ شدم و از آن زمان هر کجا مجلس امام حسین(ع) برپا می‌شود، با شور و شوق در آن حضور می‌یابم.

وی افزود: من دو پسر با نام علیرضا و محمدرضا دارم. سر علیرضا در کودکی به زمین خورد و بیهوش شد. او را به هر بیمارستانی که رساندم، پذیرش نکردند، اما وقتی جلوی بیمارستان امام حسین(ع) رسیدم، از خود امام شفای فرزندم را خواستم. جالب است محرم بود و دسته سینه‌زنی از جلوی در بیمارستان رد می‌شد، وقتی چنین درخواستی را مطرح کردم امام شفای بچه مرا داد.

این بازیگر ادامه داد: در ایام محرم خود را به چهارراه گلوبندک می‌رسانم، چون مراسم عزاداری آنجا را خیلی دوست دارم، به ویژه در روز عاشورا که خیمه‌ها را به آتش می‌کشند، به شدت احساساتی می‌شوم و خود را در کربلا فرض می‌کنم.

وی خطاب به مردم اظهار کرد: می‌دانم مشکلات وجود دارد و بسیاری از مردم با سختی زندگی می‌کنند، اما به آنها می‌گویم که اهل بیت حلال همه مشکلات است. به همین دلیل، سعی کنیم با مثبت‌اندیشی تنها از اهل بیت برای مشکلات خود مدد بگیریم. البته ملت ما، ملت امام حسین(ع) است، برای همین همیشه در آیین‌هایی که مرتبط به مباحث اباعبدالله(ع) است، عاشقان حضور پیدا می‌کنند.

این بازیگر با بیان این که در بارگاه اباعبدالله(ع) مداحی کرده، گفت: سه بار به زیارت اباعبدالله مشرف شده‌ام که صدا و سیما این سعادت را به من داد. هرچند رسانه ملی یک بار هم مرا به حج فرستاد. من هر ۳ بار وقتی وارد حرم اباعبدالله(ع) شدم، شروع به مداحی کردم.

وی ضمن تقدیر از افرادی که در بازسازی عتبات عالیات نقش دارند، بیان کرد: مردم بدانند که دولت برای بازسازی عتبات عالیات پول خرج نمی‌کند، بلکه این خیرین و مردم هستند که در این راستا از هیچ چیز دریغ ندارند، برای همین امیدوارم روزی فرا رسد که قبرستان بقیع نیز با کمک خیرین بازسازی شود.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که چه درخواستی از امام حسین(ع) دارد؟ بیان کرد: از او می‌خواهم که تمام جوانان ما را عاقبت به خیر کرده و شر این بیماری را از سر مردم کشورم و همه مردم جهان پاک کند.

معینی متذکر شد: من امروز از بیمارستان مرخص شدم و حالم خوب نبود، اما وقتی فهمیدم در این برنامه ارادت به اباعبدالله(ع) ملاک است، دیگر هیچ تردیدی نکردم و با اشتیاق در آن حضور یافتم.

معینی در پایان اظهار امیدواری کرد که همیشه ملت امام حسین(ع) در سایه ایشان به موفقیت‌های پی‌درپی دست یابند، همچنین خاطرنشان کرد تمام کسانی که به نوعی در مسیر ارادت به اباعبدالله(برکت) می‌کنند، مطمئناً از برکات او سود خواهند برد.

در پایان برنامه، گیتی معینی نشان افتخاری خادم بارگاه اباعبدالله(ع) را دریافت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید