خبر فوری

آغاز تزریق واکسن‌های جدید ارسالی آسترازنکا، سینوفارم و برکت در هرمزگان از امروز

هرمزبان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: از امروز تزریق این واکسن‌ها در همه‌ی مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان آغاز می‌شود.

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز (۱۵ شهریورماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته با جان باختن ۱۴ نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار کل جان‌باختگان این بیماری در استان به دو هزار و ۲۳۰ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه با بستری شدن ۱۸۷ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در استان به ۷۰۴ نفر رسید، تصریح کرد: اکنون ۱۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۹ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی با اشاره به دریافت واکسن‌های جدید آسترازنکا، سینوفارم و برکت خاطرنشان کرد: از امروز تزریق این واکسن‌ها در همه‌ی مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان آغاز می‌شود.

نوروزیان با بیان اینکه در این دوره در شهرهای بزرگ متولدین ۱۳۶۰ به قبل و در شهرهای کوچک و روستاها متولدین ۱۳۶۵ به قبل واکسن دریافت می‌کنند، اظهار کرد: به زودی واکسیناسیون شاغلان گروه‌های شغلی پرخطر در اولویت واکسیناسیون قرار می‌گیرند که برای مراجعه این افراد به مراکز، اطلاع رسانی می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد: از مردم استان می‌خواهیم برای دریافت دوز دوم واکسن خود بدون دریافت پیامک به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نکنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید