خبر فوری

۱۴ جانباخته جدید کرونایی در هرمزگان ثبت شد

هرمزبان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با جان باختن ۱۴ نفر دیگر از بیماران کرونایی در استان، شمار کل جانباختگان به ۲ هزارو ۲۳۰ نفر رسید.

دکتر فاطمه نوروزیان شامگاه یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: جانباختگان شامل ۹ مرد و پنج زن در بازه سنی ۲۱ تا ۱۰۰ سال از بندرعباس، قشم، میناب جاسک، بشاگرد، سیریک و رودان بودند.
وی بیان داشت: در شبانه روز گذشته همچنین با بستری شدن ۱۸۷ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونایی در استان هرمزگان به ۷۰۴ نفر رسید.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: اکنون ۱۱۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۹ نفر از آن‌ها وخیم است.
وی با اشاره به در یافت واکسن‌های جدید «آسترازینکا»، «سینوفارم »و «برکت» افزود: از فردا تزریق این واکسن‌ها در همه‌ی مراکز تجمیعی واکسیناسیون استان آغاز می‌شود.
دکتر نورزویان گفت: در این دوره از واکسیناسیون در شهرهای بزرگ متولدان ۱۳۶۰ به قبل و در شهرهای کوچک و روستاها متولدان ۱۳۶۵ به قبل آغاز می‌شود.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: بزودی واکسیناسیون افراد با گروه‌های شغلی پرخطر در اولویت واکسیناسیون قرار می‌گ۹یرد که برای مراجعه این افراد به مرکز ها تجمیعی اطلاع رسانی می‌شود.
وی از مردم هرمزگان خواست برای دریافت دز دوم واکسن خود بدون دریافت پیامک به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نکنند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید