خبر فوری

80 میلیون یورو؛ رقم انتقال آزاد امباپه به رئال مادرید/ پرز باید یک سال دیگر صبر کند!

هرمزبان – همانطور که پیش بینی می شد، سران پی اس جی حاضر نشدند به پیشنهادات رئال برای کیلیان امباپه پاسخ بدهند و در نهایت ستاره جوان فرانسوی یک فصل دیگر نیز ماندنی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پس از آن که اعلام شد کیلیان امباپه در جریان تساوی 1-1 فرانسه مقابل بوسنی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 مصدوم شد، حالا اخبار جدیدترین در مورد تغییر باشگاه این بازیکن منتشر شده است. در خبرها طوری بیان می شود که این بازیکن به دلیل اتمام قراردادش با پاریس در ژوئن 2022 به صورت رایگان و بدون هیچ هزینه ای راهی رئال مادرید می شود، اتفاقی که بنظر می رسد خیلی هم درست نیست. 
به گفته این منبع این انتقال برای کهکشانی ها نزدیک به 80 میلیون یورو هزینه دارد و مادریدی ها باید برای این انتقال مبالغی برای کمیسیون ها و پاداش های موجود بپردازند و این رقم به 80 میلیون یورو می رسد، رقمی که شاید پرز باید بیش از پیش در مورد آن فکر کند. همچنین مارکا مدعی شده است برخی رسانه‌ها در فرانسه نوشته اند که شاید این بازیکن با بند فسخ قرارداد تمدید کند پاریس هم از این انتقال سود ببرد. این در حالیست که لئوناردو در صحبت هایش گفته بود که ام باپه قول داده است به صورت رایگان این تیم را ترک نکند.
رئال ابتدا پیشنهادی 160 میلیون یورویی را ارائه داد. سپس این پیشنهاد به 170 + 10 میلیون یورو تغییر کرد و دیشب نیز پیشنهاد 200 میلیون یورویی را ارائه داد در حالی که هیچ‌کدام نتوانستند نظر مسئولان باشگاه پاریسی را تغییر دهند. امباپه تنها یک سال دیگر قرارداد دارد و مشخص نیست که در نهایت تمدید خواهد کرد یا فصل بعد رایگان به رئال می پیوندد.
کیلیان امباپه ممکن است به عنوان بازیکن آزاد به رئال برود ولی انتقال او رایگان نخواهد بود و این احتمال بالاست که رکورد گران ترین انتقال به عنوان یک بازیکن آزاد را نیز بشکند و از این حیث بالاتر از لیونل مسی قرار بگیرد. با احتساب کمیسیون رئال به مدیر برنامه ها و نیز پدر امباپه و نیز پاداشی مجزا به خود بازیکن، رئال ممکن است تا 80 میلیون یورو نیز برای انتقال ستاره فرانسوی هزینه کند. هرچند این رقم نسبت به 200 میلیون یورو بسیار پایین تر است ولی برای جذب یک بازیکن آزاد یک مبلغ نجومی محسوب می شود. چیزی که مسلم است اینکه، پرونده امباپه بسته نشده و هنوز روی میز است.
کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید در مصاحبه با تلفوت در مورد علاقه رئال مادرید به کیلیان ام باپه، هم تیمی خود در تیم ملی فرانسه صحبت کرد. به نقل از تلفوت، کریم بنزما در مورد کیلیان ام باپه گفت: رئال مادرید خواهان ام باپه است و این موضوع دیگر بر کسی پوشیده نیست اما همان طور که قبلاً گفتم، او روزی به رئال مادرید خواهد آمد. من و ام باپه در تماس هستیم اما در مورد رئال مادرید صحبت نمی کنیم. من می خواستم ام باپه تابستان امسال به رئال مادرید بیاید اما به هر حال، او دیر یا زود به مادرید خواهد آمد.
ام باپه در جام جهانی گذشته به رغم سن پایین خود توانست با نمایشی چشمگیر توجه ها را به خود جلب کند تا عده ای از او به عنوان آینده دار ترین استعداد آن دوره نام ببرند. اکنون بعد از گذشت سه سال و با وجود درخشش و اضافه شدن بازیکنان جوان دیگری مانند هالند و کیه زا به لیست آینده دار ترین بازیکنان جوان دنیای فوتبال هنوز بسیاری از کارشناسان اعتقاد به کیفیت ویژه و آینده درخشان ام باپه دارند. در این بین اما افرادی مانند تونی کاسکارینو اسطوره فوتبال ایرلند و بازیکن اسبق باشگاه های مارسی و نانسی اعتقاد دارند ام باپه نسبت به سه سال پیش دچار افت کیفی شده است.
تونی کاسکارینو به  talk sport در این باره گفت: 
ام باپه در جام جهانی 2018 بسیار با کیفیت بود ولی در سه سال گذشته از نظر کیفی یک قدم به عقب برداشته است. او بدون شک بهترین بازیکن جهان در سال 2018 بود، به همین دلیل دیدن بازی های او در یورو من را نا امید کرد. مواقعی وجود دارد که عملکرد درخشانی از خود نشان می دهد و می بینید چقدر خوب بازی می کند اما با این حال او این سطح از کیفیت را مستمر و به اندازه کافی ارائه نمی دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید