خبر فوری

دلخوری بازیکنان از شرایط مالی/ نارضایتی هواداران از وضعیت نقل و‌ انتقالات باشگاه

هرمزبان – امروز بازیکنان استقلال به دلیل مشکلات مالی تهدید به اعتصاب کردند و حتی صحبت های مظلومی هم نتیجه ای نداشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، احمد مددی چندی پیش به بازیکنان استقلال قول داده بود تا قبل از سفر این تیم به امارات بخشی از مطالبات آنها را پرداخت کند اما تا امروز این اتفاق رخ نداده است. امروز زمانی که بازیکنان برای شروع تمرین دور هم جمع شدند، فرهاد مجیدی قصد توضیح آیتم های تمرین را داشت اما بازیکنان به سرمربی تیم اعلام کردند در شرایط موجود امکان تمرین کردن وجود ندارد.
نکته مهم‌ این است شرایط استقلال صدای بازیکنان جدید را هم در آورده است چرا که آنها قول گرفته بودند 20 درصد از قراردادهایشان را به صورت نقد دریافت کنند. وقتی اعتراض بازیکنان در تمرین بالا گرفت، فرهاد مجیدی از پرویز مظلومی خواست برای آنها صحبت کند اما در واقع عضو هیات مدیره باشگاه هم حرفی برای گفتن نداشت و مدام با زدن این حرف که پول آنها امروز و فردا پرداخت می شود تلاش کرد فضا را آرام کند. بازیکنان استقلال امروز با مظلومی اتمام حجت کردند در شرایط فعلی تمرین نکرده و اگر مشکلات حل نشود آنها تمرین را تحریم خواهند کرد. در این بین نکته مهم ماجرا این است احمد مددی در آستانه بازی الهلال دچار بیماری کرونا شده است و کسی نیست مشکلات تیم را برطرف کند.
استقلال تا پایان وقت اداری سه شنبه فرصت دارد لیست خود برای بازی با الهلال را تکمیل کند. استقلال برای اضافه کردن نام فرشید اسماعیلی یا هر بازیکن دیگری به لیست آسیایی خود، فقط 48 ساعت فرصت دارد. استقلالی ها این روزها شرایط عجیبی را تجربه می کنند، فرهاد مجیدی از نقل و‌ انتقالات باشگاه راضی نیست و بازیکنی مثل فرشید اسماعیلی هنوز قراردادش را تمدید نکرده و‌ از طرف دیگر جذب شیمبا هم منتفی شده است.
نکته جالب اینکه استقلال برای ارسال لیست نهایی خود برای بازی با الهلال فقط تا پایان وقت اداری سه شنبه فرصت دارد و‌ باید منتظر ماند و دید آیا تغییری در لیست اولیه صورت می گیرد یا نه. البته جذب شیمبا به طور کامل منتفی شده است و فقط این احتمال وجود دارد نام اسماعیلی به لیست فعلی استقلال اضافه شود.
زمان زیادی تا آغاز مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باقی نمانده و استقلال باید در امارات به مصاف الهلال قدرتمند برود. آبی پوشان صبح امروز آخرین جلسه تمرینی خود در تهران را برگزار کردند و عصر امروز با پروازی راهی دبی می شوند تا پس از سپری کردن 24 ساعت قرنطینه، بتوانند اردوی خود را در امارات آغاز کنند. هر چند استقلال در بازار نقل و انتقالات خریدهای نسبتا خوبی را انجام داد اما آبی ها در دو پست حساس و کلیدی هرگز تقویت نشدند. با رفتن دیاباته و قایدی، استقلال مهاجم تخصصی جذب نکرد و در میانه میدان نیز چنانچه قرارداد فرشید اسماعیلی تمدید نشود، دست مجیدی خالی است.
از دیگر مشکلات آبی ها، مصدومیت ابوالفضل جلالی است. مدافع چپ تازه به خدمت گرفته شده استقلال از زمان حضور در سایپا مصدوم بود و حالا نیز حضور او در دیدار برابر الهلال در هاله ای از ابهام قرار دارد. از طرف دیگر جعفر سلمانی و زبیر نیک نفس دو خرید جدید آبی ها نیز در اردوی تیم ملی حضور دارند و سلمانی نیز تاکنون با تیم جدیدش تمرین نکرده و این مسئله باعث عدم هماهنگی میان او و هم تیمی هایش می شود. جذب بازیکن جدید برای حضور در آسیا نیز کاملا منتفی است و استقلال باید با همین نفرات به مصاف حریف قدرتمند خود برود.
هر چند فاصله زمانی زیادی تا بازی با الهلال باقی مانده و ممکن است اتفاقات جدیدی در اردو یا تمرینات آبی ها رخ بدهد اما تا حدود زیادی می توان ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار برابر الهلال را حدس زد. البته در روزهای منتهی به بازی و انجام تمرینات کادرفنی تصمیم نهایی خود را در این خصوص اعلام خواهد کرد.
با توجه به عدم جذب مهاجم جدید، در حال حاضر مهمترین نکته انتخاب سیستم بازی استقلال است. آبی ها در حال حاضر ارسلان مطهری، محمدرضا آزادی و آرمان رمضانی را به عنوان مهاجم تخصصی در اختیار دارند هر چند که امین قاسمی نژاد نیز قابلیت بازی در این پست را دارد ولی به نظر می رسد مجیدی از این بازیکن در پست دیگری استفاده کند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید