خبر فوری

بررسی نقش اقبال لاهوری در احیاگری و تأثیرات آن در جهان اسلام

نوزدهمین نشست از سلسله نشست‌های همگرایی، برادری و پیشرفت با عنوان علامه اقبال لاهوری «احیاگری و تاثیرات آن در جهان اسلام» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ نوزدهمین نشست از سلسله نشست‌های همگرایی، برادری و پیشرفت با عنوان علامه اقبال لاهوری «احیاگری و تأثیرات آن در جهان اسلام» با همکاری انجمن همگرائی مواریث تمدن ایرانی و مدرسه علوم دینی خلفای راشدین دشتی و مؤسسه بوکبال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست مسرت واجد، استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه اسلامی، بهاولپور پاکستان، محمد ابوالکلام سرکار، استاد گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه داکا بنگلادش و نادر کریمیان سردشتی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ایران به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

همچنین، نشست علامه اقبال لاهوری «احیاگری و تأثیرات آن در جهان اسلام» چهارشنبه ۱۷ شهریور از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ از طریق لینک  online.dmsonnat.ir/neshast  برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید