خبر فوری

تمدید 2 ساله حسین حسینی با استقلال؛ همه چیز سو تفاهم بود!

هرمزبان – استقلال قرارداد حسینی را به مدت دو سال تمدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال، قرارداد خود را با این تیم به مدت 2 فصل دیگر تمدید کرد. دروازه‌بان شماره یک استقلال روزهای شلوغی را سپری کرد؛ سیدحسین حسینی که در پایان فصل گذشته قراردادش با استقلال تمام شد، طی روزهای گذشته مذاکرات متعددی با مسئولان باشگاه داشت اما سرانجام روز گذشته مدیران باشگاه علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان پیکان را به خدمت گرفتند. از طرفی رشید مظاهری نیز بعد از جلسه با مسئولان استقلال برای ماندن در این تیم چراغ سبز نشان داد تا این موضوعات زمینه ساز دلخوری حسینی شود.
حسینی در اخرین ساعات یکشنبه در یک پست اینستاگرامی از هواداران استقلال خداحافظی کرد و خیلی ها تصور کردند او آبی ها را به مقصد سپاهان ترک می‌کند اما صبح امروز ناگهان پست اینستاگرامی حسینی از اینستاگرامش پاک شد. در این خصوص گفته می‌شود فرهاد مجیدی که از پست اینستاگرامی حسینی دلخور شده با او تماس گرفته و از این دروازه بان خواسته برای مذاکره مجدد به باشگاه برود. در نهایت ظهر امروز این اتفاق رخ داد و حسینی امروز به باشگاه رفت و در جلسه با مسئولان استقلال به توافق نهایی برای امضای قرارداد جدید رسید.
حسینی که 7 سال سابقه حضور در استقلال را دارد و خاطرات تلخ و شیرین زیادی در این مدت برایش رقم خورده، به عنوان کاپیتان دوم تیم بعد از جلسه با مدیران باشگاه به توافق رسید و قرارداد جدیدش را امضا کرد تا در لیگ بیست و یکم نیز شاگرد فرهاد مجیدی باشد. حسینی طی هفته های گذشته بارها اعلام کرده که علاقه‌مند است به کارش در استقلال ادامه بدهد. او البته پیشنهاد خوبی از سپاهان داشت و به توافقاتی نیز با مسئولان تیم اصفهانی دست یافته بود اما حالا با تمدید قرارداد حضورش در سپاهان منتفی شد تا به کارش در اردوگاه آبی ادامه بدهد.
با حضور حسینی در استقلال حالا وضعیت دیگر دروازه بان این تیم مبهم است. باید دید رشید مظاهری راضی به ادامه حضور در استقلال خواهد بود یا خیر. اگر مظاهری در استقلال بماند، احتمالا شاهد جدایی زودهنگام علیرضا رضایی که دیروز به استقلال پیوسته بود،‌باشیم اما اگر مظاهری قصد ترک آبی ها را داشته باشد‌ دروازه بان فصل گذشته پیکان به کارش ادامه خواهد داد.
این اتفاق در حالی رخ داده که حسینی روز گذشته با انتشار پیامی از هواداران استقلال خداحافظی کرده بود. سیدحسین حسینی بعد از تمدید قرارداد 2 ساله خود با استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اول خوشحالم که قراردادم را با استقلال تمدید کردم. این باشگاه خانه من است. پیراهن استقلال را آسان به دست نیاورده‌ام برای این پیراهن جنگیده‌ام، صبر و تلاش کرده‌ام و پای همه چیز ماندم. دوست نداشتم این پیراهن را راحت از دست بدهم. 
وی در مورد پست خداحافظی که شب گذشته در اینستاگرام منتشر کرد، گفت:
این پست به خاطر سوتفاهم و دلخوری بود. دیشب به جمع‌بندی رسیدم که از باشگاه بروم اما بعد از انتشار پست فرزاد مجیدی با من تماس گرفت و گفت به خاطر من این پست را پاک کن تا ببینیم فردا چه می‌شود. امروز هم منتظر باشگاه استقلال بودم و خودم به این باشگاه آمدم تا قراردادم را تمدید کنم. چهار ساعت پشت در باشگاه ماندم تا قراردادم تمدید شود. دوست نداشتم از استقلال جدا شوم. این باشگاه خانه من است.
وی در مورد پیشنهادهای دیگرش از جمله سپاهان عنوان کرد:
من بازیکن آزاد بودم و پیشنهادهایی داشتم. از سپاهان و نویدکیا هم تشکر می کنم. آنها با من تماس گرفتند برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم خوشحالم که در استقلال ماندم. ناگفته نماند که فرهاد مجیدی هم خیلی تلاش کرد تا این قرارداد تمدید شود و یکی از دلایل ماندنم در استقلال همین صحبت‌های فرهاد مجیدی بود.
دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه گفته شده شب گذشته تلفنی همراهش را خاموش کرده است، اظهار داشت: من پنج روز پیش با خود مجیدی توافق کردم. گوشی را هم خاموش نکرده بودم اما دو روز پیش چیزهایی شنیدم که با توافق‌هایی شده بود فرق داشت به همین دلیل ناراحت شدم و گوشی را جواب ندادم. من به خاطر پیراهن استقلال خیلی سختی کشیدم و ساده آن را از دست نخواهم داد.
وی در مورد اینکه استقلال یک دروازه‌بان جدید جذب کرده و فکر می‌کند که به خاطر این مسئله قصد جدایی داشته است، گفت:
نه، من اگر از رقابت می‌ترسیدم پارسال با آن شرایط بدی که بود از تیم جدا می‌شدم. پیشنهاد هم داشتم اما ماندم و برای جایگاهم تلاش کردم.
حسینی در مورد هواداران استقلال گفت:
از هواداران تشکر می‌کنم روزهای بد و خوب زیادی با استقلال و هواداران داشته‌ایم. من هیچوقت روی صحبت آنها حرفی نزده‌ام. هرچه هوادار بگوید حق با آنها است چون آنها صاحبان اصلی باشگاه هستند و حرف‌های‌شان را همیشه گوش کرده‌ام.
وی در مورد بازی با الهلال عنوان کرد: 
الهلال با بازیکنانی که گرفته تیم بسیار قدرتمندی است و بازی سختی با این تیم داریم. از فردا تمرینات ما شروع می‌شود و ما می‌خواهیم از اسم  استقلال در این بازی دفاع کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید