خبر فوری

پیشنهاد 160 میلیون یورویی رئال مادرید به پاری سن ژرمن برای امباپه

هرمزبان – رئال مادرید پیشنهاد 160 میلیون یورویی خود برای جذب کیلیان امباپه را به پاری سن ژرمن ارائه کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، سران رئال مادرید از طرف مقابل درخواست کرده اند تا به آن ها اجازه داده شود برای دستیابی به توافق شخصی، با خود ام باپه یا نمایندگان این بازیکن مذاکره کنند. جوزپ پدررول گفته است که امشب جزییات بیشتری از این پیشنهاد منتشر خواهد کرد. فابریتزیو رومانو نیز صحت این خبر را تایید کرد. وبسایت گل اسپانیا می گوید ام باپه حداقل به 6 پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی پاریسی ها دست رد زده است و توافق شخصی مانعی در راه انتقالش به مادرید نخواهد بود. 
در همین حال تله فوت در فرانسه مدعی است که پیشنهاد 160 میلیون یورویی لوس بلانکوس از سوی PSG رد شده است. همه این ها در حالی است که ام باپه 22 ساله، تا پایان فصل جاری با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و اگر در این تابستان به فروش نرسد، می تواند در تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه دیگری شود. 
رئال مادرید بالاخره قدم اول را برداشت و پیشنهادی رسمی و هنگفت برای جذب کیلیان امباپه ارسال کرد. پیشنهادی که در نگاه اول ردنشدنی به نظر می رسد. درست یک هفته قبل از بسته شدن بازار تابستانی، همچنان کیلیان امباپه مهم ترین سوژه نقل و انتقالات است و همچنان احتمال جدایی این ستاره فرانسوی از پاری سن ژرمن وجود دارد. رئال مادرید تحت هر شرایطی قصد دارد در همین تابستان کیلیان امباپه را جذب کند و به نظر می رسد خود این بازیکن نیز علاقمند به رخ دادن این انتقال طی چند روز آتی است.
شبکه RMC دیروز در گزارشی مدعی شد که این بازیکن پیشنهاد جدید تمدید برای پنج فصل به اضافه یک فصل اختیاری را رد کرده و می خواهد به رئال مادرید بپیوندد. به این ترتیب پاری سن ژرمن نیز حالا به فروش امباپه فکر می کند و با توجه به رد آخرین پیشنهاد تمدید، دیگر جدایی این بازیکن از نظر ناصر الخلیفی نیز غیرممکن نیست.
پیشنهاد جدید PSG که شامل افزایش قابل توجه حقوق برای این امباپه می است، توسط لئوناردو به این بازیکن منتقل شده، اما این بسته نیز مانند پیشنهادات قبلی رد شده است. احتمال جدایی کیلیان امباپه به قدری زیاد شده که پی اس جی در حال بررسی گزینه های جایگزین برای خروج احتمالی این بازیکن و تلاش برای امضای قرارداد با ریچارلیسون برزیلی، مهاجم قدبلند اورتون، البته با توصیه مستقیم نیمار است. البته RMC در نهایت مدعی شده بود مدیران باشگاه پاری سن ژرمن هنوز پیشنهادی از مادرید دریافت نکرده اند ولی این پیشنهاد سرانجام ساعتی پیش ارائه شد.
ابتدا گل اسپانیا بود که این خبر را اعلام کرد و سپس مارکا و آاس نیز آن را تایید کردند. رسانه های مادریدی نزدیک به رئال تایید کردند که باشگاه رئال مادرید پیشنهادی 160 میلیون یورویی را برای امباپه ارائه داده و از سران پی اس جی درخواست کرده تا با خود بازیکن مستقیما وارد مذاکره شوند. در باشگاه رئال مادرید معتقدند که این پیشنهاد برای بازیکنی که تابستان آینده قراردادش به اتمام خواهد رسید و از ژانویه می تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود، کاملا منطقی است.
بلافاصله پس از انتشار این خبر، چند رسانه فرانسوی ادعا کردند که سران پی اس جی به آن پاسخ منفی داده اند. جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار معروف اسکای اسپورتس نیز این ادعا را تایید کرد ولی لوپاریزین نشریه نزدیک به باشگاه پی اس جی دقایقی پیش نوشت که پیشنهاد 160 میلیونی رئال رد نشده بلکه مسئولان پی اس جی در حال بررسی آن هستند. بدون شک طی ساعات آینده پاسخ رسمی پی اس جی برای رئال ارسال خواهد شد و پیش بینی می شود مذاکرات تا رسیدن به نتیجه نهایی ادامه داشته باشد. امباپه قصد تمدید با پی اس جی را ندارد و می خواهد همین تابستان به رئال منتقل شود و به نظر سران پی اس جی چاره ای جز قبول این موضوع ندارند.
اولین پیشنهاد رسمی رئال مادرید برای جذب کیلیان ام باپه از سوی پاری سن ژرمن و مشخصاً ناصر الخلیفی رد شد. به نقل از متئو مورتو از اسکای و محمد الکعبی خبرنگار قطری نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن؛ اولین پیشنهاد رئال مادرید از سوی پاریسی ها رد شده است. با این حال فلورنتینو پرز نسبت به جذب ام باپه در همین تابستان خوشبین است و به زودی پیشنهاد جدید باشگاه اسپانیایی برای ارسال به پاریس آماده می شود. ناصر الخلیفی هنوز با جدایی ام باپه کنار نیامده است و نمی تواند از این ستاره 22 ساله دست بکشد. 
با این حال ام باپه حداقل 3 پیشنهاد تمدید قرارداد پاریسی ها را رد کرده و لئوناردو متقاعد شده که زمان جدایی این بازیکن فرا رسیده است. با توجه به اینکه فقط 1 سال دیگر از قرارداد ام باپه با پاری سن ژرمن باقی مانده، لئوناردو نمی خواهد ام باپه را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد. رئال مادرید احتمالا با پیشنهادی بهتر دوباره برای جذب ام باپه اقدام می کند. ناصر الخلیفی نمی تواند جدایی این ستاره 22 ساله را باور کند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید