خبر فوری

۱۱زندانی جرائم غیرعمد همزمان با کنگره بین المللی امام سجاد(ع) آزاد شد

هرمزبان – رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد در این استان به مناسبت برگزاری یازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، علی صالحی افزود: آزادی این زندانیان در بازسازی اجتماعی و استحکام روابط خانوادگی آنان بسیار تأثیر گذار است و روند اصلاح و تربیت آن‌ها را نیز سرعت  می‌بخشد.
وی بیان داشت: کمک به آزادی زندانیان نیازمند و افرادی که بدون قصد و غرض مرتکب جرمی غیرعمد شده اند، اقدامی خداپسندانه و در تاسی از سیره ائمه معصوم  است که باید از تمامی ظرفیت نهادهای حمایتی و خیران برای رهایی این افراد از زندان استفاده کرد.
رییس هیات امنای ستاد دیه و حمایت از زندانیان نیازمند هرمزگان اظهارداشت: دستگاه قضایی استان افتخار دارد که خدمتگذار رویدادی باشد که مزین به نام مبارک امام سجاد(ع) و بر این اساس تلاش می کنیم به منظور تعمیم معارف اهل بیت با هماهنگی مرکز رسانه قوه قضاییه، نقشی موثر در اجرای شایسته این کنگره داشته باشیم.
 وی یادآورشد : خوشبختانه برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد (ع) به عنوان رویدادی مهم و درخور تحسین در سال های متمادی، موجب اعتلای جایگاه فرهنگی و رشد معنوی استان هرمزگان شده است.
صالحی در پایان تاکید کرد: مردم هرمزگان همواره در جهت آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و دیه پیش قدم بوده اند و هر ساله در مناسبت‌های مختلف زمینه آزادی تعداد زیادی از این زندانیان و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده‌هایشان را فراهم  می کند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید