خبر فوری

رئیسی:امیدواریم مدارس و دانشگاه‌ها درسال تحصیلی‌جدید بازگشایی شوند

رییس‌جمهوری گفت: در گفت‌وگوهایی که با کشورهای مختلف صورت گرفته، روند واکسیناسیون سرعت خواهد گرفت و امیدواریم با این اقدام شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاهها در سال تحصیلی جدید باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی طی سخنانی در هشتمین جلسه مشترک هیئت رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرگان با قدردانی از بیان دغدغه‌های اعضای خبرگان در مورد مسائل روز کشور اظهار کرد: حضور در جمع خبرگان و نخبگان و استماع مطالبات و نقطه نظرات شما عزیزان فرصت مغتنمی است که از آن استقبال می کنم و توصیه ها و پیشنهادات نمایندگان محترم خبرگان را مورد بررسی و تا حد امکان پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: نکاتی که آقایان بیان داشتند جملگی از مسائل و مشکلات کشور است که دغدغه خود ما هم هست؛ از جمله بحث مبارزه با فساد و توزیع عادلانه امکانات که از شعارهای دولت ما بوده و در دستور کار جدی کابینه است.

رئیس جمهوری با اشاره به مساله پرداخت حقوق و دستمزد نیروهای شرکتی و متناسب سازی حقوق کارکنان دولت گفت: از مسائلی که باید برای آن برنامه ریزی دقیقی صورت بگیرد و تعارض منافع در این بخش است که باید اصلاح گردد و این امر در دستور کار ما قرار گرفته است.

 رئیسی از برخورد با مظاهر فساد و رفع زمینه های بروز آن به عنوان اولویت دولت خود یاد کرد و گفت: دولت با زمان بندی و تدبیر جلوی ویژه خواری ها را خواهد گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری درپایان با اظهار امیدواری نسبت به تسریع در واکسیناسیون تأکید کرد: درگفت‌وگوهایی که با کشورهای مختلف صورت گرفته، روند واکسیناسیون سرعت خواهد گرفت و امیدواریم با این اقدام شاهد بازگشایی مدارس و دانشگاهها در سال تحصیلی جدید باشیم.

رئیسی: تأمین و ذخیره کالاهای اساسی روند قابل‌قبولی دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، ظهر امروز پنجشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، وضعیت ذخایر و تأمین کالاهای اساسی را مطلوب توصیف کرد و گفت: با هماهنگی‌ها و اقدامات انجام شده، تأمین و ذخیره کالاهای اساسی از روند قابل‌قبولی برخوردار شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در این جلسه، سازمان برنامه و بودجه گزارشی از وضعیت ذخایر کالاهای اساسی و تأمین ارز مورد نیاز برای تکمیل ذخایر مکفی از این کالاها ارائه کرد و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط به ارائه ‌نظرات خود در این رابطه پرداختند.

در جلسه امروز ستاد هماهنگی اقتصادی دولت همچنین اعضا مقرر کردند اقدامات لازم برای تأمین کالاهای اساسی در اسرع وقت انجام شده و دستگاه‌های مسئول برای هماهنگی در این راستا و رفع موانع و مشکلات احتمالی جلسات مستمر و منظمی داشته باشند.

27215

منبع: خبرآنلاین

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید