خبر فوری

پیروزی میلان برابر سمپدوریا/ تحقیر لسترسیتی در زمین وستهم

هرمزبان – سمپدوریا و میلان در چارچوب هفته اول فصل 2020/2021 سری آ مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر میلان به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، میلان با چهره های جدید این فصل، کار را با برد خوبی آغاز کرد. عملکرد عالی مایک منیان در این دیدار از نگاه ها دور نماند و به نظر می رسد میلان در درون دروازه، حتی قدرتمندتر هم شده است. شاگردان استفانو پیولی که یک روز دیرتر از سایر رقبا فصل را آغاز کردند، توانستند با تک گل براهیم دیاز به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسند.
میلانی ها که بازی را بهتر آغاز کرده بودند، در دقیقه 9 توانستند به گل برسند. روی حرکت کالابریا از سمت راست و ارسال زمینی او به محوطه جریمه، دیاز با ضربه ای که چندان محکم که با اشتباه دروازه بان حریف همراه شد، توانست میلان را پیش بیندازد. در ادامه بازی تیم میزبان بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما این میلانی ها بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 1-0 میلانی ها به پایان رسید.
پس از برتری 1-0 میلان مقابل سمپدوریا در هفته اول فصل 2021/22 سری آ، استفانو پیولی گفتگویی با خبرنگاران داشت. پیولی در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت: سمپدوریا عملکرد خوبی از نظر دفاعی داشت. بابت این برد و میل تیم برای زدن گل دوم بسیار خوشحالم. به خوبی برای این بازی آماده شدیم و می دانستیم برد مقابل سمپدوریا با زحمت به دست می آید.
از داشتن براهیم دیاز در ترکیب خود خوشحال هستم. او بازیکنی با شخصیت است که از اعتماد به نفس بالایی بهره می برد. او همه ویژگی های لازم برای حفظ جایگاه خود در تیم را دارد. با رقابتی که بین بازیکنان وجود دارد، درحال تبدیل شدن به یک تیم قوی تر هستیم. از روش های مختلفی برای بازی استفاده می کنیم و روحیه تیم ما تفاوت را رقم می زند. تیم نسبت به دو سال پیش قوی تر است و من نیز نسبت به دو سال قبل قوی تر هستم. می توانیم بگوییم میلان آماده است. این آماده ترین میلان است.
تعادل خوبی در ترکیب داریم و هیچ حدی برای تیم خود تعیین نمی کنم چون می دانم سرمربی تیم بزرگی هستم. امشب بسیاری از بازیکنان مهم خود را در اختیار نداشتیم. تصور کنید با آنها چه تیم قدرتمندی می شویم. همیشه به دنبال گلزنی هستیم و این ذهنیت درست است.
میلان فصل جدید را با چند تغییر اساسی نسبت به فصل گذشته شروع کرده است. به اعتقاد پائولو مالدینی، مدیر فنی میلان این تیم نسبت به فصل گذشته تقویت شده است. 
ژیرو و ابراهیموویچ؟ فلسفه باشگاه این است که بهترین بازیکنان در زمین بازی کنند. اگر آماده باشند، چرا نباید آنها را کنار هم بازی دهیم؟ این دو بازیکن از لحاظ فیزیکی شباهت هایی دارند اما مشخصه هایشان متفاوت است. علاوه بر این، زلاتان از توانایی های یک بازیساز هم بهره می برد. 
نسبت به سال گذشته قوی تر شده ایم؟ بله. در ترکیب امشب 5 بازیکن مهم نسبت به سال گذشته غایب هستند اما من اطمینان می دهم که این تیم قوی تر است. کمی در بازار نقل و انتقالاتی کار داریم و پس از آن تیممان کامل خواهد شد. 
رویای اسکودتو؟ من همیشه رویاپردازی را دوست داشته ام. خب، همانطور که کاپلو می گوید واقع بین بودن کار درستی است اما رویابافی برای هیچ کس ممنوع نیست. 
تمدید قرارداد کسیه و دیگر عملیات ها؟ هنگام صحبت در مورد تمدیدها و خریدها یک خط مشترک وجود دارد. ما باید بر اساس یک سری اصول پایدار عمل کنیم، بدون اینکه از خطوط خاصی که توسط مالکیت تعیین شده، فراتر برویم. 

– در انگلیس، وست هم با یک برد پر گل خانگی مقابل لسترسیتی، به شروع درخشان خود در فصل جدید لیگ برتر ادامه داد. مهاجم جامائیکایی الاصل چکش ها، حالا به تنهایی و بالاتر از پائولو دی کانیو، برترین گلزن لیگ برتری تاریخ تیمش است. تیم دیوید مویس که انگار حتی اگر در بازار نقل و انتقالات تقویت نشود، می تواند هر حریفی را به چالش بکشد، با ارائه یک بازی زیبا و هدفمند، برد شیرین 4-1 را به هوادارانش هدیه کرد و حتی در پایان هفته دوم به صدر جدول رسید. میکل آنتونیو که فصل جدید را با یک گل و یک پاس گل مقابل نیوکاسل آغاز کرده بود، در این بازی هم یک پاس گل فرستاد و دو گل زد تا بار دیگر نشان بدهد چه مهره ارزشمندی برای تیمش است. 
 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید