خبر فوری

کرونا ۱۰ خانواده دیگر را در هرمزگان داغدار کرد

هرمزبان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ساعت گذشته با جانباختن ۱۰نفر دیگر از بیماران کرونایی در استان، شمار کل فوتی ها به ۲ هزار و ۱۹۱نفر رسید.

دکتر فاطمه نوروزیان شامگاه چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: جانباختگان شامل هفت مرد و سه زن در بازه سنی ۲۸ تا ۸۰ سال از شهرهای بندرعباس، بندرلنگه، میناب و جاسک بودند.
وی بیان داشت: در شبانه روز گذشته با بستری شدن یکهزار و ۱۶۷ نفر دیگر، شمار کل بستری‌های کرونا در هرمزگان به ۸۳۰ نفر رسید.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت:اکنون ۱۲۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۰ نفر از آن‌ها وخیم است.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص نگرانی مردم از فاصله میان تزریق دز اول و دوم واکسن کرونا هم گفت: تاکنون مهلت زمانی هیچ واکسنی در هرمزگان از بازه زمانی مشخص شده نگذشته است و هم استانی‌ها در دز دوم نیز همان واکسن تزریق شده در دز اول را دریافت خواهند کرد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید