تمدید آلومینیوم با منصوریان بدون اطلاع هیات مدیره!

هرمزبان – بعد از حرف و حدیث فراوان در خصوص آینده نیمکت آلومینیوم اراک، در نهایت این باشگاه با علیرضا منصوریان برای ادامه همکاری به توافق دست یافت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، معرفی دوباره علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آلومینیوم اراک اعتراض سه عضو هیات مدیره این باشگاه را به همراه داشت. در آخرین دقایق دوشنبه شب روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار عکسی از عباسی مدیر عامل باشگاه کنار علیرضا منصوریان از تمدید رسمی قرارداد سرمربی این تیم لیگ برتری خبر داد اما این تمدید شبانه با اعتراض شدید سه عضو هیات مدیره آلومینیوم مواجه شد.
قبل از آن که علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی معرفی شود نامه ای از طرف کمیته فنی باشگاه آلومینیوم از طریق روابط عمومی این باشگاه منتشر شد که در آن ذکر شده بود اعضای کمیته فنی سه گزینه را به مدیر عامل معرفی کردند تا مدیر عامل از میان این سه، گزینه اصلح را به عنوان سرمربی تعیین کند اما اعضای هیات مدیره آلومینیوم مدعی هستند از تشکیل کمیته فنی بی خبر بودند و تشکیل چنین کمیته‌ای قانونی نیست.
هنوز ساعتی از انتشار عکس عباسی و منصوریان کنار هم نگذشته بود که ابتدا نماینده شهر اراک در مجلس شورای اسلامی بدون این که نامی از کسی بیاورد، به شرایط فوتبال شهرش و نفوذ دلالها در آلومینیوم اعتراض کرد. علی اکبر کریمی توییت کرد؛ گویا باند فسادی از پایتخت به فوتبال اراک رخنه کرده و قصد توقف ندارد اهالی درستکار فوتبال نگران نباشند بساط فساد را جمع می کنیم.
توییت نماینده مجلس در اراک کانال به کانال می‌چرخید که این بار نوبت به مصاحبه مصطفی رضایی، عضو هیات مدیره آلومینیوم رسید. مصطفی رضایی، نایب رئیس هیات مدیره باشگاه مدعی شد انتخاب علیرضا منصوریان غیرقانونی است و او و دو عضو دیگر هیات مدیره حمید محرابی و خلیل دارابی از این انتخاب بی‌خبر هستند. این سه عضو هیات مدیره به حضور غفاری رئیس هیئت فوتبال اراک در هیات مدیره هم اعتراض دارند و می گویند طبق قانون فدراسیون فوتبال حضور رئیس هیات فوتبال در هیات مدیره تیم لیگ برتری شهر منع قانونی دارد. 
رضایی همچنین ادعا کرده در جلسه ای که با حضور عباسی و سایر اعضای هیات مدیره در دفتر مدیرعامل کارخانه آلومینیوم داشتند، مدیرعامل کارخانه اعلام کرده بود هیات مدیره و مدیر عامل به دنبال سرمربی دیگری غیر از علیرضا منصوریان باشند و درست به همین دلیل تمدید قرارداد منصوریان مورد تایید هیات مدیره نیست.
در اراک این خبر به گوش می‌رسد که شب گذشته عباسی مدیرعامل باشگاه به اتفاق قنبر زاده و غفاری جلسه هیات مدیره را تشکیل داده و ابتدا تشکیل کمیته فنی را مصوب کرده‌اند و سپس کمیته فنی بر اساس همین مصوبه اقدام به معرفی سه گزینه کرده و عباسی به عنوان مدیرعامل رای به تمدید قرارداد منصوریان داده اما رضایی، محرابی و دارابی می‌گویند جلسه هیات مدیره بدون حضور اکثریت اعضا برگزار شده و به همین دلیل نه جلسه جنبه قانونی دارد و نه مصوبه‌ای که در آن امضا شده قانونی است. 
آنها معتقدند غفاری به هیچ عنوان نمی تواند عضو هیات مدیره باشد و جدا از منع قانونی که به صراحت در اساسنامه لیگ برتر به آن تاکید شده، نامه عضویت او هم از سوی مدیرعامل کارخانه امضا نشده و دو عضو دیگر نیز نمی توانستند در غیاب سه عضو، دست به انتخاب سرمربی بزنند. با این حساب به نظر می رسد مدیر عامل کارخانه آلومینیوم باید تکلیف نیمکت تیم اراکی در لیگ برتر را روشن کند.
اعضای کمیته فنی آلومینیوم اراک که به تازگی انتخاب شدند، درخصوص انتخاب سرمربی بیانیه ای منتشر کردند. کمیته فنی تازه تشکیل شده باشگاه آلومینیوم اراک بیانیه‌ای در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان منتشر کرد. رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، چندی قبل و با حکم سعید عباسی کمیته فنی هفت نفره باشگاه تشکیل شد و حالا این کمیته در اولین قدم بیانیه‌ای در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان آلومینیوم منتشر کرده که به شرح زیر است:
با سلام و احترام؛ به اطلاع علاقمندان باشگاه آلومینیوم اراک می‌رساند حسب تصمیمات كمیته فنی، جلسه این كمیته با توجه به کمبود ضیق وقت تشكیل و پس از بحث و بررسی فراوان و با توجه به این که اکثر رقبا کادر فنی خود را مشخص کرده و در تدارک آماده سازی و شروع تمرینات خود از هفته جاری هستند، به همین دلیل و  برای جلوگیری از فوت وقت در انتخاب كادر فنی و شروع تمرینات تیم فوتبال آلومینیوم؛ از میان گزینه‌های كیفی موجود سه نفر از مربیان شاخص كشور كه دارای سابقه حضور در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا هستند به مدیر عامل باشگاه پیشنهاد شد تا ایشان با توجه به بودجه، امكانات و شرایط مربوط یك نفر را انتخاب و نسبت به انعقاد قرارداد در چارچوب قوانین اقدام كند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید