خبر فوری

ارسلان مطهری با استقلال دو ساله تمدید کرد

هرمزبان – باشگاه استقلال موفق شد قرارداد مهاجم تیم خود را تمدید کند. 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، ارسلان مطهری برای تمدید قرارداد بارها با مدیران استقلال جلسه گذاشت اما رقم بالای پیشنهاد او و البته درخواستش برای تمدید یک ساله قرارداد موضوعی بود که با مخالفت باشگاه استقلال روبرو شد و آبی ها تا همین یکی دو روز پیش قید تمدید قرارداد با او را زده بودند. با این حال مطهری امروز با حضور در باشگاه استقلال قرردادش را به مدت 2 فصل تمدید کرد تا بالاخره مدیران باشگاه موفق شوند به خواسته خود در قبال این بازیکن برسند. گفتنی است مطهری به دلیل حضور در اردوی تیم ملی از نظر بدنی کاملا آماده است و قرار است از امروز در تمرین استقلال شرکت کند.
مهاجم تیم فوتبال استقلال سرانجام پس از کش و قوس فراوان و چندین روز مذاکره، قراردادش را با استقلال به مدت 2 فصل دیگر تمدید کرد. ارسلان مطهری یکی از بازیکنانی بود که با آبی پوشان قراردادی نداشت. مهاجم استقلال که نیم فصل لیگ نوزدهم با درخواست فرهاد مجیدی از ذوب آهن جدا شد و به این تیم آمد، در زمان حضور در جمع آبی پوشان عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت و در این مدت 18 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل نیز داد.
مطهری که در پایان فصل گذشته از عملکرد مدیریت استقلال و احمد مددی انتقاد کرده بود، مشخص بود که برای تمدید قرارداد با این تیم به مشکل می خورد. مهاجم آبی پوشان در جلساتی که برای مذاکره برگزار کرده بود، نتوانست با آبی ها به توافق جامعی دست یابد و با ناراحتی ساختمان باشگاه را ترک کرد.
اتفاقاتی که در آن جلسه گذشت، باعث افزایش ناراحتی مدیران استقلال و فرهاد مجیدی شد به نحوی که سرمربی آبی پوشان از قید تمدید با این بازیکن گذشت و مطهری در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفت. حتی احمد مددی مدیرعامل آبی ها نیز در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد که شانس تمدید با این بازیکن پایین است.
با این وجود، طی روزهای گذشته تلاش هایی برای حل مشکلات میان طرفین برداشته شد و سرانجام فرهاد مجیدی به تمدید قرارداد این بازیکن رضایت داد. روز گذشته نیز ملکیان رئیس هیئت مدیره استقلال از تعیین تکلیف مطهری تا 48 ساعت آینده خبر داده و این بازیکن نیز امروز راهی ساختمان باشگاه شد تا برای تمدید قراردادش با مدیران تیم به مذاکره بنشیند.
در نهایت روند مذاکرات طرفین به شکل مثبتی پیش رفت و ارسلان به مدت 2 سال دیگر قراردادش را با استقلال تمدید کرد تا بدین شکل پس از جدایی شیخ دیاباته و مهدی قایدی، مطهری در جمع آبی پوشان باقی بماند و مشکلات مجیدی در خط حمله مقداری کاهش پیدا کند هر چند که به نظر می رسد استقلالی ها همچنان در فکر تقویت قدرت تهاجمی تیمشان بوده و نیازمند جذب مهاجم هستند.
طهری که حتی بنا به گفته احمد مددی شانس کمی برای تمدید با استقلال داشت، پس از اینکه از مواضع قبلی خود کوتاه آمد، در مذاکراتش با مدیران این باشگاه به توافق نهایی رسید. البته این بازیکن پس از خروج از ساختمان باشگاه، صحبت های خیلی کوتاهی را با اصحاب رسانه انجام داد. مهاجم استقلال در مورد اینکه او پس از کش و قوس فراوان قراردادش را تمدید کرده است، پاسخ داد: کش و قوس خاصی نبود. چون من اصلا نه مبلغی (به باشگاه) داده بودم و نه هیچی. خدا را شکر امضا کردم، تمام شد و رفت.
او در مورد اینکه مدیران استقلال قبلا اعلام کرده اند مطهری در لیست تمدیدی ها نیست و پس از 2 بار مذاکره قرارداد او تمدید نشد ولی سرانجام قرارداد او تمدید شده است، در حالیکه انگشت جوهری شده اش را به خبرنگاران نشان می داد، پاسخ داد: تمدید کردم! مرسی. موفق باشید. مطهری پس از این صحبت ها جمع خبرنگاران را ترک کرد و از ساختمان باشگاه استقلال نیز خارج شد. او به ادامه سوالات خبرنگاران پاسخ نداد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید