وزیر کشور مهمان اجلاس فرمانداران و شهرداران هرمزگان است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح فردا (پنج‌شنبه) به منظور حضور در اجلاس فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران هرمزگان به بندرعباس سفر می‌کند.

وی قرار است تا در این اجلاس پیرامون موضوعات مهم حوزه عملکردی وزارت کشور و اقدامات و تلاش‌های این وزارتخانه در جهت توسعه خدمات به مردم مناطق مختلف کشورمان از جمله استان هرمزگان سخنرانی کند.

وزیر کشور همچنین در سفر به استان هرمزگان از بندر شهید رجایی نیز بازدید خواهد کرد و در جریان اجرای طرح‌های ویژه توسعه بزرگ‌ترین بندر تجاری کشورمان قرار خواهد گرفت.

رحمانی‌فضلی همچنین در جلسه شورای اداری استان هرمزگان نیز حضور خواهد یافت و برای مدیران دولت یازدهم در استان هرمزگان سخنرانی خواهد کرد.

این اولین سفر وزیر کشور به استان هرمزگان از ابتدای دولت یازدهم به شمار می‌رود.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید