خبر فوری

سه فروند لنج تایتانیک صیدترال در آب‌های جاسک توقیف شد

هرمزبان – رییس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: سه فروند شناور غیرمجاز صید ترال از نوع لنج تایتانیک در آب‌های شهرستان جاسک توقیف شد.

 علی صالحی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این اقدام در راستای تاکیدهای رییس دستگاه قضا مبنی بر لزوم صیانت از ثروت‌های ملی در دریا و مقابله با صید ترال انجام شده است.

وی ادامه داد: به منظور صیانت از حقوق عامه و تسهیل زمینه فعالیت بیشتر برای صیادان بومی شهرستان جاسک، با صدور دستور قضایی، توقیف شناورهای غیرمجاز در آب‌های این شهرستان به مأموریت مشترک شیلات، دریابانی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

رییس کل دادگستری هرمزگان بیان کرد: دادگستری این استان در راستای عمل به سیاست‌های ابلاغی و با هدف پیگیری حقوق عامه، برخورد قاطعانه و بدون اغماض با افرادی را که از طریق صید غیرمجاز، معیشت مردم و صیادان بومی را به خطر می‌اندازند، در دستور کار ویژه خود قرار داده است.

وی گفت:به منظور جلوگیری از تخریب محیط زیست و حفاظت از گونه‌های مختلف آبزیان، دستور ورود اداره کل محیط زیست استان در پرونده‌های صید ترال صادر و ابلاغ شده است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید