خبر فوری

امباپه حاضر به تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن نشد؛ فقط رئال مادرید

هرمزبان – برخی منابع ادعا می‌کند که همچنان این شانس وجود دارد که پاری‌سن‌ژرمن پیشنهاد 200 میلیون یورویی رئال مادرید را بپذیرد و راضی به فروش کیلیان امباپه به این تیم شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، پاری سن ژرمن عملاً اجازه جدایی به کیلیان ام باپه نداد و این برخلاف میل باطنی بازیکن بود. رئال مادرید تا آخرین لحظات نقل و انتقالات تابستانی برای جذب کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن تلاش کرد، اما باشگاه فرانسوی تمامی پیشنهاد ها را نادیده گرفت. ساعتی قبل کیلیان ام باپه که در اردوی تیم ملی فرانسه حضور دارد، پستی را در استوری خود منتشر کرد که در آن متن زیر نوشته شده بود: برادر، حرفه ای گری تو لایق احترام است. به زودی دوباره رویاهایت را از سر می گیری. زندگی فوق العاده است. تو بهترینی!
لحظاتی بعد، او این استوری را از صفحه رسمی خود پاک کرد.
کیلیان ام باپه قصد تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن را ندارد. ماجرای انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید در تابستان امسال، علیرغم تمام تلاش های باشگاه اسپانیایی به سرانجام نرسید و ناصر الخلیفی با نادیده گرفتن تمامی پیشنهاد ها، ستاره فرانسوی را به هر ترتیبی که بود در پایتخت حفظ کرد. در این میان ام باپه نیز تلاش خود را برای انتقال به رئال مادرید می کند و آخرین پیشنهاد تمدید قرارداد پاری سن ژرمن که تا ژوئن سال 2024 و با دستمزد خالص 45 میلیون یورویی بود، را هم رد کرده است. این پیشنهاد تمدید 2 ساله قرارداد، ام باپه را به پردرآمد ترین بازیکن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن تبدیل می کرد.
رئال مادرید در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی، تمام تلاش خود را برای جذب کیلیان ام باپه به کار گرفت اما تنها یک معجزه می تواند انتقال او به مادرید را در تابستان امسال نهایی کند. به نقل از TalkSport و بسیاری منابع دیگر، رئال مادرید برای انتقال ام باپه، نام خرید جدیدش ادواردو کاماوینگا را در لیست کاستیا رد کرده و پیشنهاد خود را نیز به چیزی بالاتر و یا نزدیک به 200 میلیون یورو رسانده و حتی برخی رسانه ها از 220 میلیون یورو نیز صحبت می کنند، اما پاریسی ها هیچ تمایلی به حتی شنیدن آن ندارند و بار دیگر پیشنهاد ها بی جواب ماند.
اقدام پاری سن ژرمن در قبال ام باپه، مشابه حرکتی بود که در مورد انتقال نیمار-بارسلونا انجام دادند و حالا دیگر امید چندانی به این انتقال وجود ندارد. گفته می شود که ستاره فرانسوی از پیشنهاد رئال مادرید مطلع بوده و از این اتفاق ناراحت است. به این ترتیب باید منتظر نقل و انتقالات زمستانی ماند تا به عنوان بازیکن آزاد مذاکرات میان شخص ام باپه و رئال مادرید صورت بگیرد. فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچز از ساعت 17:00 در کمپ تمرینی والدبباس بودند اما ناصر الخلیفی به دوحه سفر کرده است.
بازار نقل و انتقالات تابستان سال 2021 با اتفاقات هیجان انگیز فراوانی همراه بود و دو فوق ستاره بزرگ دنیای فوتبال در اقدامی غیرمنتظره باشگاه های خود را تغییر دادند. بی تردید برنده بزرگ بازار تابستانی پاری سن ژرمن بود که از شرایط دشوار بارسلونا بهترین بهره را برده و موفق به جذب رایگان لیونل مسی، فوق ستاره این تیم شد.
اما این تنها خرید بزرگ پاری سن ژرمن نبود و آنها کاپیتان رئال مادرید یعنی سرخیو راموس، جیجی دوناروما بهترین بازیکن یورو 2020، اشرف حکیمی ستاره فصل قبل اینتر و جینی واینالدوم از لیورپول را نیز جذب کردند. اما منچستریونایتد نیز موفق به امضای قرارداد دوباره با کریستیانو رونالدو، فوق ستاره خود در دهه ابتدایی هزاره جدید شد تا این ستاره پرتغالی در 36 سالگی دوباره راهی اولدترافورد شود.
چلسی دست به کار بزرگی زده و روملو لوکاکو را با 98 میلیون پوند از اینتر جذب کرد، رئال مادرید با داوید آلابا به توافق رسید و بارسلونا نیز بازیکنانی چون ممفیس دیپای و سرخیو آگوئرو را به رختکن حود اضافه کرد. حالا و در فاصله 24 ساعت مانده به پایان بازار تابستانی همه چیز معطوف به احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید است و اگر این معامله قطعی شود، فلورنتینو پرز برنده بزرگ بازار تابستانی در روز پایانی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید