خبر فوری
فرماندار ابوموسی: 91 درصد جمعیت شهرستان دوز دوم واکسن کرونا را نیز دریافت کردند

فرماندار ابوموسی: 91 درصد جمعیت شهرستان دوز دوم واکسن کرونا را نیز دریافت کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان از جزیره ابوموسی، مهندس رضا پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی با اعلام این خبر افزود: واکسیناسیون همچنان ادامه دارد و دیگر شهروندان نیز می توانند با مراجعه به شبکه بهداشت شهرستان، دوز اول و یا دوم واکسن خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به میزان واکسیناسیون انجام شده در شهرستان، پیگیر افزایش ظرفیت تردد هوایی از 38 نفر به 63 نفر قبل از شیوع ویروس کرونا هستیم.

پوربابایی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اضافه کرد: در هفته دولت دو پروژه داریم، پروژه اول افتتاح سردخانه تنب بزرگ است که با اعتباری نزدیک به 50 میلیارد ریال احداث شده است و با حضور معاون سیاسی استانداری به بهره برداری می رسد و ده نفر اشتغال مستقیم ایجاد می کند.

وی افزود: پروژه دوم هفته دولت شهرستان، کلنگ زنی احداث پست برق است که دو میلیارد تومان اعتبار برای آن دیده شده است.

فرماندار ابوموسی از مسئولین ادارات شیلات و برق برای پیگیری این پروژه ها تشکر و قدردانی کرد.

مهندس پوربابایی اظهار داشت: در یک سال گذشته در شهرستان مشکل ارزاق عمومی نداشتیم و 36 تن مرغ تنظیم بازاری با قیمت مصوب توزیع شد.

وی دیگر اقلام توزیع شده از شهریور سال گذشته تا شهریور امسال را 6.5 تن گوشت قرمز منجمد، 31 تن برنج هندی و پاکستانی، 20 تن شکر و 17.5 تن روغن عنوان کرد.

فرماندار ابوموسی خاطرنشان ساخت: علی رغم این که امسال در سراسر کشور شاهد مشکلاتی در زمینه آب و برق بودیم، در شهرستان مشکل نداشتیم و الحمدلله تا الان قطعی برق نداشتیم ولی همچنان صرفه جویی در دستور کار باشد.

انتهای پیام/

 

آغاز مرحله دوم واکسیناسیون افراد بالای 18 سال شهرستان بوموسی از فردا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید