خبر فوری

لواندوفسکی و رکوردهایی که همچنان جا به جا می شود

هرمزبان – روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی باشگاه بایرن مونیخ آلمان با گلزنی در مقابل هرتا برلین به رکورد گلزنی در 16 بازی متوالی رسید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، روبرت لواندوفسکی رکورد قبلی که در اختیار گرد مولر فقید بود را شکست و به تنهایی رکورد دار شد. همچنین این بازیکن در این بازی از مرز 300 گل با پیراهن بایرن مونیخ عبور کرد. قاتل لهستانی با گلزنی در 16 بازی متوالی، بمب افکن را پشت سر گذاشت و رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد.
گرد مولر فقید که در 15 آگوست 2021 در سن 75 سالگی درگذشت؛ بین سالهای 1969 تا 1970 در 15 بازی متوالی گلزنی کرد. لواندوفسکی از 15 فوریه 2021 و تساوی 3-3 بایرن در مقابل آرمینیا بیلفلد تا کنون در تمام بازی هایی که حضور داشته موفق به گلزنی شده است. او همچنین مقابل بروسیا دورتموند، اشتوتگارت، بوروسیا مونشن گلادباخ و هرتابرلین هت تریک کرده است. 
او در فصل 2020/21 موفق شد در رقابت های بوندسلیگا 41 گل به ثمر برساند تا رکورد گرد مولر که در فصل 1971/72 ثبت شده بود را بشکند. لواندوفسکی با گلزنی مقابل گلادباخ، کلن و هرتا در 13 بازی متوالی بوندس لیگا دروازه حریفان را گشوده است و در دو بازی مقابل لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا و در بازی سوپر جام آلمان مقابل دورتموند گلزنی کرده است تا رکورد خود را به 16 بازی متوالی برساند. این بازیکن 33 ساله در طول رکوردشکنی خود، 26 بار گلزنی کرده است. او با پیراهن بایرن 301 گل در 333 مسابقه رسمی به ثمر رسانده است.
گلزن قهار باواریایی ها پس از بازی در مصاحبه خودش گفت: به رکوردها فکر نمی کنم. قبل از هر بازی فقط روی وظایف خودم تمرکز می کنم. وقتی تیم خوب بازی کند، من هم از آن سود می برم. همیشه از کمک کردن به تیم خوشحال می شوم. 
فرم من؟ به خیلی چیزها بستگی دارد؛ من همیشه تشنه گلزنی هستم. حس و حال خیلی خوبی دارم و نسبت به چند سال قبل، حس خیلی بهتری دارم. هنوز به دنبال بهتر شدن و پیشرفت کردن هستم.
گلزنی توماس مولر؟ گاهی گل اول، مهم ترین گل است. فرار توماس پشت سر خودم را دیدم. او درخواست پاس کرد ولی من هم متوجه حضورش بودم. این تشکر کوچکی از توماس (به خاطر تمامی پاس گل هایش) بود. 
به نظر می رسد تیم ناگلزمان کم کم در حال شکل گرفتن است و آن ها حالا نمایش های جذابی را برای هواداران خود ارائه می کنند. سرمربی جوان باواریایی ها در پایان مسابقه شنبه شب به خبرنگاران گفت: امروز خیلی راضی هستم. بهترین بازی فصل مان را انجام دادیم و تعویضی ها انرژی زیادی را به تیم اضافه کردند. 
اوپامکانو یکسری مشکلات از ناحیه همسترینگ داشت و از آنجایی که نمی خواستیم ریسک کنیم، او را بیرون کشیدیم. 
مارسل سابیتزر؟ هیچ انتظاری ندارم پس چنین چیزی (نهایی نشدن انتقال) موجب دلسردی من نخواهد شد. اگر قرار بر اعلام خبری باشد، این کار را خواهیم کرد.  
روبرت لواندوفسکی به طرز حیرت انگیزی در بین خطوط خوب کار می کند. او یک مهاجم هدف کلاسیک نیست؛ او بسیار منعطف است و همیشه دنبال راهی برای گلزنی می گردد. لوی به توصیه ها گوش می کند و تلاشش بر این است تا دستورات را درون زمین پیاده کند. همیشه برای حرف زدن آمادگی دارد. 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید