خبر فوری

افزایش 24 درصدی تصادفات درون شهری بندرعباس در 9 ماهه ابتدایی امسال

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدباقر سلیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در 9 ماهه ابتدایی امسال شاهد افزایش 24 درصدی تصادفات درون شهری در مرکز استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بودیم و متأسفانه 46 نفر در طول این مدت در تصادفات درون شهری کشته‌ شده‌اند.

وی افزود: در طول 9 ماه اخیر بیش از یک‌هزار و 400 نفر نیز در تصادفات درون شهری بندرعباس زخمی شده‌اند و مهم‌ترین عامل تصادفات نیز موتورسیکلت‌ها، بی‌احتیاطی عابران پیاده و واژگونی خودرو و برخورد با موانع بوده است.

فرمانده پلیس راهور هرمزگان با بیان اینکه مهم‌ترین عامل تصادفات درون شهری، موتورسیکلت‌سواران هستند، عنوان کرد: بی‌احتیاطی عابران پیاده و واژگونی خودروها و برخورد با موانع از دیگر دلایل اصلی تصادفات درون شهری مرکز هرمزگان است.

سلیمی ادامه داد: واژگونی خودروها در درون شهر بندرعباس افزایش یافته به طوری که در آذرماه از 4 کشته تصادفات درون شهری مرکز استان، 3 کشته مربوط به واژگونی خودرو در بلوار امام علی (ع) شهر بندرعباس بوده است.

وی از صدور 12 هزار گواهینامه جدید در استان هرمزگان از ابتدای امسال خبر داد و گفت: در این مدت بیش از 18 هزار خودرو جدید نیز در هرمزگان شماره‌گذاری شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید