خبر فوری

مقطع تحصیلی آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در المپیادهای علمی اعلام شد

مقطع تحصیلی آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در المپیادهای علمی اعلام شد
عکس تزئینی است.

وزارت آموزش و پرورش، با ابلاغ بخشنامه‌ای،برنامه ریزی و انجام فعالیتهای آموزشی با هدف آماده سازی دانش آموزان جهت شرکت در المپیادهای علمی کشوری را تنها در دوره دوم متوسطه، مجاز دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، در راستای تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی و لزوم توجه به اهداف دوره های تحصیلی، از سوی وزارت آموزش و پرورش، بخشنامه‌ای مبنی بر صدور مجوز برنامه ریزی و انجام فعالیت های آموزشی با هدف آماده سازی دانش آموزان جهت شرکت در المپیادها علمی کشوری با عناوین مختلف نظیر آمادگی المپیاد، دروس پیشرفته یا عناوین دیگر  صرفاً در «دوره دوم متوسطه»، به ادارت کل استان ابلاغ شد.

بر این اساس؛ مدیران کل استان ها باید در خصوص نظارت کامل و دقیق بر این موضوع؛ از تنوع، تعادل و توازن در ارائه خدمات آموزشی و پرورشی فوق برنامه در تمامی مدارس و عدم برگزاری کلاس های مذکور در «دوره اول متوسطه» اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید