خبر فوری

استارت استقلال در بازار نقل و انتقالات؛ فعلا دو خرید در خط هافبک

هرمزبان – هافبک تهاجمی سایپا اولین خرید استقلال در فصل جدید لقب گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، امیرحسین حسین‌زاده که یکی از محصولات باشگاه سایپا به حساب می‌آید و سه فصل موفق همراه با این تیم در لیگ برتر داشت، پس از سقوط نارنجی پوشان تصمیم به جدایی گرفت و امروز به‌عنوان نخستین خرید جدید استقلال در نقل و انتقالات تابستانی معرفی شد. این بازیکن 21 ساله که سرعت پا به توپ و تکنیک بالایی دارد، در لیگ هجدهم که علی دایی و ابراهیم صادقی سرمربیگری سایپا را عهده‌دار بودند، مجموعا 4 گل به ثمر رساند و یک فصل بعد سه گل در 21 بازی برای نارنجی پوشان تهران زد، اما مصدومیت اجازه نداد این آمار او بهبود پیدا کند.
حسین‌زاده که با زدن گل، دادن پاس گل و گرفتن پنالتی یکی از نفرات تاثیرگذار تیمش بود، در یکی از تعطیلی‌های دور برگشت فصل 99-98 با آسیب دیدگی شدید و پارگی رباط صلیبی در یک مسابقه دوستانه مواجه شد تا نتواند در 9 هفته پایانی فصل به میدان برود ولی او پس از مدت‌ها دوری از میادین در آخرین مسابقات لیگ بیستم سایپا را همراهی کرد. این بازیکن ریزنقش که در پست‌های وینگر راست و چپ توانایی بالایی دارد، پس از 9 ماه دوری از میادین، در فروردین‌ماه امسال حضور تعویضی مقابل سپاهان داشت و دوباره فرصت بازی را به دست آورد و پس از آن هم در چهار هفته پایانی فصل به کار گرفته شد، که حضورش نتوانست مانع از سقوط نارنجی پوشان از لیگ برتر شود.
حسین‌زاده پس از فصل سختی که پشت سر گذاشت، حالا یک انتقال جذاب را به‌عنوان سهمیه زیر 21 سال به استقلال داشته که امیدوار است با این جابه‌جایی بزرگ بتواند خود را بیش از پیش در فوتبال ایران معرفی کند و فرصت درخشش با پیراهن آبی را به دست بیاورد. باشگاه استقلال پیش از این هیچ خریدی در نقل و انتقالات تابستانی نداشت و احمد مددی، مدیرعامل آبی‌پوشان نیز در دبی به سر می‌برد، اما او در بازگشت از امارات، نخستین خرید استقلال را با جذب حسین‌زاده رونمایی کرد.
هافبک تدافعی فولاد خوزستان به جمع شاگردان فرهاد مجیدی ملحق شد. باشگاه استقلال هرقدر در روزهای گذشته در امر نقل و انتقالات موفق نبود و هواداران از این بابت که بازیکن جدیدی جذب نمی‌شود نگران بودند، امروز در این خصوص موفق عمل کرد و تاکنون دو بازیکن جدید به خدمت گرفته است. بعد از عقد قرارداد امیرحسین حسین زاده هافبک پیشین سایپا با استقلال، مسئولان این باشگاه با زبیر نیک‌نفس هافبک دفاعی فولاد پای میز مذاکره نشستند و بعد از توافق کامل در خصوص موارد قرارداد کار به امضا رسید و این بازیکن رسما شاگرد فرهاد مجیدی شد.
نیک‌نفس با شماره 6 در خط میانی فولاد به میدان می‌رفت و یکی از مهره‌های قابل اعتماد جواد نکونام بود که حالا با انتخاب استقلال، به تیمی رفت که سرمربی سابق خود نیز سابقه بازی در آن را دارد. نیک‌نفس که در پایه های پرسپولیس فوتبالش را آغاز کرد، در ادامه به امیدهای نفت آبادان رفت و از آنجا پیشرفتش آغاز شد. او رفته رفته به بزرگسالان نفت آبادان اضافه شد و توانست با بازی های خوبش نام خود را به عنوان یکی از هافبک های توانمند فوتبال ایران مطرح کند. نیک نفس در ادامه یک فصل به ذوب‌آهن اصفهان رفت و از آنجا راهی فولاد خوزستان شد.
این بازیکن 28 ساله سنندجی فصل گذشته یکی از ارکان اصلی کسب عنوان قهرمانی جام حذفی برای فولاد خوزستان بود و به واسطه عملکرد خوب خود در لیست فرهاد مجیدی برای لیگ بیست و یکم قرار گرفت. در نهایت او امروز با حضور در باشگاه استقلال رسما قراردادش را امضا کرد تا به دومین خرید آبی ها در نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شود. با حضور نیک نفس احتمالا شاهد ایجاد تغییراتی در خط هافبک و به خصوص در پشت هافب‌ک دفاعی آبی پوشان باشیم و شاید یکی دو بازیکن کنونی از این تیم جدا شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید