کامیابی نیا به زودی تمدید می کند/ مذاکره باشگاه پرسپولیس با وحید امیری و امید عالیشاه

هرمزبان – بعد از جدایی احمد نوراللهی از باشگاه پرسپولیس، مدیران این باشگاه در تلاش هستند سایر بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده را حفظ کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، مدیران باشگاه پرسپولیس عصر سه شنبه بعد از ماجرای جدایی احمد نوراللهی که باعث دلخوری هواداران شد، برای آن که این اتفاق در مورد سایر بازیکنانی که قراردادشان با پرسپولیس به اتمام رسیده تکرار نشود، با آنها تماس گرفتند و تلاش کردند هر چه سریع تر آنها را به باشگاه بکشانند تا با تمدید قرارداد خیال هواداران پرسپولیس راحت شود.
گفته می شود یکی از بازیکنانی که مدیران پرسپولیس با او تماس گرفتند کمال کامیابی نیا بود. کمال که برای درمان آسیب دیدگی خود به امارات رفته و در کلینیک فیزیوتراپی پیشرفته ای در دبی سرگرم درمان مصدومیت خود است، در جواب یکی از مدیران پرسپولیس که از او خواسته زودتر تکلیفش را روشن کند، گفته؛ خیالت از جانب من راحت باشد. شما، عالیشاه و امیری را تمدید کنید، من هم برمی گردم و تمدید می کنم.
گویا یکی از دلایلی که روند تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس را طولانی کرده تفاوت دستمزد آنها و بازیکنان تازه وارد تیم است. این بازیکنان می گویند ما فصل گذشته با قراردادهای دو میلیاردی بازی کردیم ولی بازیکنان جدیدی که برای لیگ بیستم به تیم آمدند، کمتر از سه میلیارد تومان قرارداد نبستند و این وسط هر بازیکنی که به خاطر تعصبش به پرسپولیس، قبل از پایان فصل قراردادش را تمدید کرده بود، سرش کلاه رفت.
با این همه، کمال کامیابی نیا به مدیران باشگاه پرسپولیس اطمینان داده با وجود دریافت پیشنهاد از تیم های داخلی برنامه ای برای جدایی از پرسپولیس ندارد. البته جعفر سمیعی هم در تلاش است رقم دریافتی این بازیکنان را به رقم دریافتی بازیکنان جدید نزدیک کند تا در تیم توازن مالی برقرار باشد. به نظر می رسد اواسط هفته آینده کمال کامیابی نیا قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کند.
در پی جدایی احمد نوراللهی از پرسپولیس، جدیت مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد سایر بازیکنانی که در پایان فصل بیستم لیگ برتر بازیکن آزاد شده اند، افزایش یافت. طبق آخرین اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس مدیران این باشگاه علاوه بر آنکه با کمال کامیابی نیا برای روزهای میانی هفته آینده قرار تمدید قرارداد گذاشتند، با امید عالیشاه و وحید امیری نیز مذاکرات خوبی را پیش برده اند.
گویا امید عالیشاه که درباره اش گفته می‌شود با پیشنهاد جدی از باشگاه فولاد روبرو بوده به پرسپولیسی ها برای تمدید قرارداد قیمت داده است. برابر با شنیده های ما قیمت نهایی اعلام شده از سوی امید عالیشاه چندان از آن رقمی که باشگاه پرسپولیس برای پرداخت به او مد نظر قرار دارد، دور نیست. همچنین وحید امیری نیز شب گذشته در مکالمه تلفنی با یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس به توافق با این باشگاه نزدیک تر شده است. گویا پرسپولیسی ها با رقم مدنظر وحید امیری موافقت کرده‌اند که اگر این روایت صحت داشته باشد، امیری حداکثر تا روز یکشنبه هفته آینده قراردادش را با پرسپولیس تمدید می کند.
گفته می‌شود باشگاه به یحیی گل محمدی اطمینان داده حداکثر تا روزهای میانی هفته آینده تکلیف این سه بازیکن را روشن خواهد کرد و وحید امیری، امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا به صورت رسمی در پرسپولیس می مانند. وضعیت مهدی شیری و پرسپولیس هنوز مشخص نیست و طرفین در حال مذاکره بر سر قیمت هستند.
اکنون برای پرسپولیس کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، وحید امیری و امید عالیشاه برای تمدید قرارداد باقی مانده است. بازیکنانی که هر کدام دورادور در روند مذاکره با پرسپولیس قرار گرفته‌اند و البته هر کدام به دلایلی هنوز موفق به تمدید قرارداد نشده‌اند. بنا به ادعای برخی نزدیکان نرخ کنونی بازیکنان برای تمدید بسته به توقع و درخشش در سال گذشته تا سقف 10 میلیارد برآورد شده که. به این شکل فارغ از سه بازیکنی که از تیم جدا شده‌اند، پرسپولیس برای تمدید قرارداد با 4 بازیکن باقیمانده (در صورتی که به توافق لازم برای کاهش خواسته مالی دست نیابد)، نیازمند این خواهد بود حداقل 30 میلیارد روی میز بگذارد. 

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید