خبر فوری

معافیت کتاب فروشی‌های هرمزگان از مالیات

هرمزبان:معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با اشاره به مشوق‌های دولت برای توسعه نهضت مطالعه در کشور گفت: کتابفروشی‌های استان از پرداخت مالیات معاف شده اند .

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سعید موحدی افزود : به همین دلیل از همه کتابفروشی‌های استان دعوت می شود برای دریافت مجوز های قانونی اقدام و از این امتیاز بهره مند شوند.

وی گفت: در هرمزگان حرکات قابل توجهی انجام شده و مدیران فرهنگی استان به توسعه فضاهای فرهنگی و مطالعاتی اهمیت خاصی داده‌اند.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان افزود:کتابخوانی به عنوان یک نهضت عمومی می‌تواند نقش خود را در جامعه ایفا کند و ما نیز برنامه‌هایی به همین منظور در دستور کار داریم.

موحدی افزود: یکی از مشکلاتی که پس از توسعه تکنولوژی‌ها و حضور شبکه‌های اجتماعی جامعه را دچار تهدید کرده کمرنگ شدن نهضت مطالعه در بین مردم است که باید زیرساخت‌های فرهنگ پایدار را ایجاد کرد تا نهضت مطالعه در بین نسل جوان و نوجوان نهادینه شود.

وی با اشاره به اهدا کتاب از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد  استان گفت: برای جلب توجه دانش‌آموزان به کتاب، تا کنون ۱۰ هزار جلد کتاب در بین مدارس استان توزیع شد و در آینده نیز این تعداد بیشتر خواهد شد.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 3941008

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید