خبر فوری

آینده مبهم قائدی؛ هنوز توافق با شباب الاهلی نهایی نشده است

هرمزبان – خلاف اعلام رسانه های قطری توافقی بر سر اتتقال مهدی قائدی حاصل نشده است .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، باشگاه استقلال هنوز با پول پرداختی از سوی باشگاه شباب الاهلی امارات بر سر انتقال مهدی قائدی موافقت نکرده است. صبح امروز بود که یک رسانه اماراتی خبر از عقد قرارداد مهدی قائدی با باشگاه شباب الاهلی امارات داد. باشگاه الاهلی حاضر است 1 میلیون و 200 هزار دلار بابت رضایتنامه قائدی پرداخت کند اما احمد مددی به کمتر از 2 میلیون دلار رضایت نخواهد داد.
دلیل اینکه مددی به کمتر از 2 میلیون دلار راضی نیست این است که او‌ به مجیدی قول داده در صورت انتقال قائدی هم باشگاه طلب استراماچونی را به طور کامل پرداخت می کند و هم‌ دو بازیکن خارجی جذب می کند که با مبلغ 1 میلیون و 200 هزار دلار امکان انجام این 2 کار وجود ندارد. با این شرایط باید منتظر ماند و‌ دید آیا باشگاه الاهلی می تواند خواسته استقلال را برآورده کند یا این انتقال رسما منتفی خواهد شد.
رقمی که باشگاه شباب الاهلی به استقلال پیشنهاد داده بسیار پایین تر از چیزی است که آبی ها تصور می کردند. به نظر می رسد همچنان استقلال و شباب الاهلی بر سر رقم انتقال مهدی قائدی به توافق نرسیده اند. در حالی که اکثر رسانه ها حضور مهدی قائدی در شباب الاهلی را قطعی می دانند و حتی شبکه ورزش ابوظبی که پیش از خبر انتقال احمد نوراللهی به امارات را منتشر کرده و 24 ساعت بعد این انتقال رسمی شد، کار انتقال قائدی به شباب الاهلی را تمام شده می داند اما خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت این انتقال نوشت:
ظاهراً امروز (جمعه) آخرین روز مذاکرات استقلال با مسئولان شباب الاهلی خواهد بود و تکلیف مهاجم جوان آبی‌پوشان به احتمال فراوان مشخص خواهد شد. رقم پیشنهادی مدیران استقلال بین دو تا سه میلیون دلار است، اما پیشنهاد اماراتی‌ها خیلی کمتر از تصور استقلالی‌ها بوده است. همچنین یکی از شروط استقلال بازی کردن قائدی مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست.
رسانه اماراتی از شرط استقلال در خصوص قائدی برای پیوستن به باشگاه شباب الاهلی خبر داد. وضعیت مهدی قائدی و آینده او هنوز مشخص نشده ولی رسانه های اماراتی از توافق او با شباب الاهلی خبر داده اند. طبق این ادعا این بازیکن در ازای مبلغ دو میلیون یورویی از استقلال راهی شباب الاهلی می شود. اما اکنون رسانه دیگر اماراتی خبر دیگری منتشر کرده است. خبری که از شرط استقلال برای باشگاه اماراتی می گوید.
اسپورت نیوز امارات مدعی شده که شرط استقلال این است که مهدی قائدی در بازی این تیم مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا، آبی ها را همراهی کند. تیم آبی پوش پایتخت در تاریخ 22 شهریور با الهلال دیدار می کند. رسانه اماراتی همچنین مدعی شده که قائدی برای انجام دیدار با الهلال، سه دیدار تیم جدیدش مقابل الامارات، عجمان و العروبة را از دست می دهد.
با این اوصاف در فضای مجازی نیز این تحلیل وجود دارد که احمد مددی، مدیرعامل استقلال در سفر امروز خود به دبی و دیدار با مدیران این تیم، حضور قائدی در این بازی را یکی از شروط انتقال اعلام کرده است و این بازیکن پس از برگزاری دیدار با الهلال، راهی امارات می شود و به صورت رسمی به شباب الاهلی ملحق می شود. اما در نهایت باید دید در بازگشت احمد مددی به ایران، باشگاه استقلال به صورت رسمی این اخبار را تأیید می کند یا خیر.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید