طرح‌های توسعه خدمات روستایی در میناب افتتاح شد

هرمزبان – همزمان با چهارمین روز از هفته دولت،طرح‌های توسعه خدمات روستایی با هزینه ۶۱۵ میلیارد ریال در میناب با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

فرماندار ویژه میناب روز جمعه در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها گفت: یکی طرح‌های یادشده شامل طرح هادی روستای زهوکی با هزینه‌ای افزون بر ۳۱۰ میلیارد ریال است که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان اجرایی شده است.
مجید سلحشور افزود: طرح هادی روستایی در هفت روستا شامل اجرای آسفالت و پیاده رو به متراژ ۵۶ هزار متربع و با هزینه ۴۰ میلیارد ریال و تسطیح و آماده سازی اراضی روستایی و اجرای زیرسازی در سطح ۸۵ هکتار از روستاهای شهرستان با هزینه‌ای افزون بر  ۲۵ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های افتتاحی توسعه خدماتی میناب است.
وی بیان داشت :همچنین در این روز ۳۱۵ واحد مسکونی در قالب تفاهم نامه طرح مسکن محرومان در روستاهای شهرستان میناب افتتاح شد.
فرماندار ویژه میناب اظهارداشت: زیربنای هر یک از این واحدها بین ۴۹ تا ۸۰ مترمربع است و در بازه زمانی ۶ ماهه با هزینه‌ای افزون بر ۲۴۰میلیارد ریال احداث شده است.
همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۱۴طرح عمرانی در بخش های کشاورزی، انرژی. آموزش و توسعه خدمات روستایی با هزینه ۸۲۲ میلیارد و ۹۳۱ میلیون ریال با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.
همچنین در طول هفته دولت ۶۵ طرح عمرانی با هزینه ای افزون‌ بر ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان میناب به بهره‌برداری می رسد.
 

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید