۱۱نفر از عوامل بازار سیاه داروهای کرونا در بندرعباس دستگیر شدند

هرمزبان- فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان ۱۱ نفر از عاملان فروش داروهای کرونا خارج از چرخه توزیع شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از شامگاه پنجشنبه پلیس هرمزگان سردار سرتیپ دوم غلامرضا جعفری افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدام های فنی اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی و گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در صنف ها و محله های مختلف شهرستان بندرعباس یک محل نگهداری و احتکار کالاهای پزشکی و بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا را در یکی از محله ها  شناسایی کردند.

وی ادامه داد : ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی  به محل مورد نظر اعزام شدند.
 سردار جعفری ادامه داد:  در بازرسی از یک بنگاه معاملات ملکی تعداد ۱۱ هزارو ۱۵۲ قلم انواع آمپول و قرص های کمیاب که جهت فروش با قیمت بالا و خارج از چرخه احتکار شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش داروهای قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ،۱۳ میلیارد ریال اعلام واضافه کرد: در این رابطه ضمن شناسایی و دستگیری عامل اصلی توزیع و فروش خارج از چرخه دارو و واکسن کرونا ، تعداد ۱۰ نفر دیگر از رابطان و فروشندگان داروی قاچاق دستگیر شدند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید