خبر فوری

ابراز امیدواری عمان برای گسترش همکاری‌ها در دوره امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه سلطنت عمان اظهار امیدواری کرد که در دوره جدید وزارت امور خارجه کشورمان، شاهد افزایش همکاری‌های دو کشور در بخش‌های مختلف باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، «بدر بن حمد بن حمود البوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان، در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جدید کشورمان، ضمن تبریک انتصاب وی به این سمت، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

بدرالبوسعیدی در این تماس، تأکید کرد سیاست سلطنت عمان مبتنی بر روابط همسایگی عالی و استمرار همکاری‌های خوب با جمهوری اسلامی ایران بوده و در این دوره نیز استمرار می‌یابد.

وی اظهار امیدواری کرد که در این دوره شاهد افزایش همکاری‌های دو کشور در بخش‌های مختلف باشیم.

وزیر امور خارجه کشورمان نیز ضمن تشکر و قدردانی از همتای عمانی خود، بخاطر حضور در مراسم تحلیف رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و همچنین تماس وی، با تبریک پنجاهمین سالگرد روابط رسمی دو کشور، پنج دهه روابط خوب میان دو کشور را سرشار از تحولات تاریخی، سیاسی و فرهنگی اثرگذار در سطوح روابط دوجانبه و منطقه‌ای دانست و با اشاره به اولویت سیاست خارجی دولت جدید برای گسترش روابط با همسایگان، جایگاه عمان را در این زمینه ممتاز ارزیابی کرد.

طرفین همچنین بر لزوم ارتقا و به فعلیت رساندن ظرفیت‌های موجود همکاری‌های اقتصادی تأکید کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید