خبر فوری

هری کین در تاتنهام می ماند؛ همه پیشنهادات منچسترسیتی رد شد

هرمزبان – تاتنهام به هیچ قیمتی حاضر به از دست دادن هری کین نبود و سرانجام آنها به خواسته خود رسیدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، هری کین سرانجام در تاتنهام ماندنی شد. این بازیکن تایید کرد به کار خود در اسپرز ادامه می دهد. تاتنهام دو پیشنهاد سنگین منچسترسیتی را رد کرد. به نقل از فابریتزیو رومانو؛ هری کین پس از مذاکرات طولانی با دنیل لوی، فابیو پاراتیچی و نونو اسپیریتو سرانجام متقاعد شده است که در تاتنهام بماند. سران تاتنهام، هری کین را در زمان و حال آینده در مرکز پروژه خود می دانند. تاتنهام برای حفظ این مهاجم، دو پیشنهاد سنگین منچسترسیتی به مبلغ 122 و 150 میلیون یورو را رد کرده است. پس از رد پیشنهاد دوم، هری کین مطمئن شده که راهی برای جدایی از تاتنهام ندارد.
مهاجم انگلیسی تاتنهام تصمیم گرفته دیگر برای جدایی از باشگاه لندنی تلاش نکند. به نقل از اسکای، در تابستان اخیر شایعات زیادی مبنی بر علاقه هری کین برای جدایی از تاتنهام و پیوستن به تیمی قدرتمندتر شنیده می شد و حتی مهاجم انگلیسی برای فشار آوردن به باشگاه تاتنهام از حضور در تمرینات نیز خودداری کرد اما این مهاجم با انتشار متنی تایید کرده است که با تصمیم سران تاتنهام مبنی بر عدم جدایی او در این تابستان کنار آمده است و دیگر قصد ندارد برای جدایی تلاش کند. 
باشگاه منچسترسیتی، تیمی بود که تلاش زیادی برای جذب هری کین کرد اما پیشنهادات مالی این باشگاه سران تاتنهام را برای فروش وسوسه نکرد. هری کین تا به اینجای فصل دو مسابقه تیمش مقابل منچسترسیتی و پاکوس دی فریرا را از دست داده است و بعد از حضور در تمرینات بود که نونو اسپیریتو تصمیم گرفت نام او را در فهرست تیمش برای بازی مقابل وولوز قرار دهد و کین 15 دقیقه برای تیمش بازی کرد. بعد از این بازی هواداران تاتنهام، کین را به شدت تشویق کردند و به نظر می رسد مهاجم انگلیسی نمی خواهد رابطه خوبش با هواداران را خراب کند.
این بازیکن در پیامی بعد از این بازی در فضای مجازی نوشت: دیدن حمایت هواداران در روز یک شنبه و خواندن پیام های حمایتی آنها در هفته های اخیر بسیار فوق العاده و باورنکردنی بود. در این تابستان در تاتنهام می مانم و تمام تمرکزم روی کمک به تیم برای رسیدن به موفقیت خواهد بود.
با این پیام به نظر می رسد هری کین هم با ماندن در تاتنهام کنار آمده است و دیگر نمی خواهد برای جدایی تلاش کند و با حضوری جدی در تمرینات به فرم آرمانی برسد و دوباره ستاره اول تیم تاتنهام در فصل جاری باشد. شنیده ها حاکی از این است که دنیل لوی، مدیر عامل باشگاه تاتنهام آخرین پیشنهاد منچسترسیتی به مبلغ 150 میلیون یورو را رد کرده است و اگر پیشنهادات بیشتری هم به او ارائه شود، بدون بررسی تمام آنها را رد خواهد کرد.
 هری کین در روزهای ابتدایی تمرینات تاتنهام به دلیل اعتراض به عدم صدور مجوز جدایی از این تیم غایب بود و البته در ادامه ترجیح داد در تمرینات حضور یابد. منچسترسیتی علاقه شدیدی به جذب هری کین داشت و حتی حاضر به پرداخت رقمی در حدود 130 میلیون پوند نیز برای خرید این ستاره انگلیسی شده بود، اما دنیل لِوی مالک باشگاه علاقه ای به فروش این بازیکن، پایین تر از رقم 150 میلیون نشان نداد.
هری کین در اولین دیدار تاتنهام در این فصل و در جریان برتری شیرین این تیم مقابل منچسترسیتی غایب بود و سه روز پیش در مسابقه اسپرز برابر ولورهمپتون برای اولین بار در فصل جدید در ترکیب این تیم قرار گرفت. هری کین در دقیقه 75 به جای سون هیونگ مین وارد زمین شد و برای تاتنهام بازی کرد. در نهایت اسپرز با تک گل دله آلی از روی نقطه پنالتی در این دیدار پیروز شده و شش امتیازی شد.
سرانجام کین با انتشار متن زیر در توئیتر خود تایید کرد که یک فصل دیگر نیز در تاتنهام خواهد ماند. او نوشته است:« روز یکشنبه دیدن استقبال هواداران برایم باورنکردنی بود و در هفته های اخیر نیز پیام هایی حمایتی از جانب آنها دریافت کرده ام. امسال در تاتنهام خواهم ماند و 100 درصد تمرکزم را روی کسب موفقیت با تیم خواهم گذاشت.»

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید