خبر فوری

تنها نشریه اسلامی اسپانیایی‌زبان ویژه کودکان منتشر شد + فایل نشریه

دومین شماره مجله اسپانیایی‌زبان «باران» برای کودکان و نوجوانان آمریکای لاتین منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، نشریه اسلامی «باران» برای گروه سنی کودک و نوجوان اسپانیایی زبان آمریکای لاتین منتشر شده و دومین شماره خود را به معرفی عاشورا و اربعین در منطقه آمریکای لاتین اختصاص داده است.

این نشریه که به همت شماری از هنرمندان و نویسندگان ایرانی و آمریکای لاتین تولید می‌شود، هم‌اکنون به‌صورت الکترونیک منتشر شده و در روز‌های آینده برای ارائه عمومی در اربعین در کشور‌های کلمبیا، اکوادور، ونزوئلا و مکزیک منتشر و توزیع خواهد شد.

این نشریه با زبان داستان سعی کرده به معرفی محرم و قیام امام حسین (ع) بپردازد و همچنین مفهوم ظلم و ستم به دیگران را برای کودکان ساده‌سازی و قابل فهم کند. «پاسخ دهید و بیاموزید» هم به پرسش‌ها و پاسخ‌هایی درباره امام حسین(ع) اختصاص دارد که کودکان با مطالعه آن‌ها اطلاعات جدیدی دریافت می‌کنند.

شماره نخست این نشریه مدتی قبل با موضوع عید قربان و غدیرخم منتشر شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

این نشریه با نام اسپانیایی «la lluvia» منتشر می‌شود و تنها نشریه اسلامی کودکانه است که در منطقه آمریکای لاتین به زبان اسپانیایی و فیزیکی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این نشریه با همکاری انتشارات بین‌المللی فانوس دریایی و تیم رسانه‌ای «اسلام ال دیا» تولید و عرضه می‌شود.

نشریه الکترونیکی باران را از اینجا دریافت کنید.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید