خبر فوری

همایش مجازی بانوان کونک فو کار بندرعباس برگزار شد

هرمزبان – رییس هیات کونک فو و هنرهای رزمی بندرعباس گفت: یک دوره همایش مجازی بانوان کونگ فو کار این شهرستان به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

مسلم عاشوری روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری آین همایش افزود: برگزاری همایش مجازی با حضور سه باشگاه بازنشستگان کشوری، هنرستان امام خمینی و هفت تیر در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان انجام شد.
وی بیان داشت: از باشگاه بازنشستگان کشوری در رده سنی نونهالان «اناشید منوجانی» و «زهرا تیموری»، در رده سنی نوجوانان «احلام تودرجانی»، «یاس دریاورزی»، و «سوگند جهانگیری» و در رده سنی جوانان نیز «فاطمه سرتکی»، «ستاره صادقی» و «حنا جهانگیری» در همایش شرکت داشتند.
رییس هیات کونک فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس اظهارداشت: از باشگاه هنرستان امام خمینی هم در رده سنی نونهالان «ایدینا شهریاری»، در رده سنی نوجوان «زهرا زارعی»، «مهرناز قریشی»، «سحرشهرکی» و «دایانا گلمرادی زاده» و در رده سنی جوانان «مهرناز شهرکی» و «زینب تیموری» و از باشگاه هفت تیر در رده سنی  نونهالان« هستی غلامی»، در رده سنی نوجوان «تینا قاسمی»، و «ریحانه مظفری» و در رده سنی جوانان «هنگامه امامدادیان»، «سماکهن سال»، «سحر مسافری» و «ستاره مسافری» در این همایش حضور داشتند.

 
 

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید