خبر فوری

از مظاهری اصرار از استقلال انکار؛ نمی توانی رایگان جدا شوی!

هرمزبان – احمد مددی فقط در شرایطی با جدایی رشید مظاهری موافقت می کند که باشگاه از انتقال او بتواند درآمدزایی کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، روز گذشته رشید مظاهری همراه وکیلش در باشگاه استقلال حاضر شد و بعد از گذشت چند ساعت، دروازه بان استقلال با عصبانیت جلسه را ترک کرد. در این بین وکیل مظاهری بعد از خروج از باشگاه مدعی شد مددی به او گفته اگر می خواهی بروی به سلامت، در حالی که انگار اصل موضوع چیز دیگری است. در این جلسه مظاهری از مددی خواست اجازه بدهد او محترمانه از استقلال جدا شود اما مدیرعامل باشگاه به این موضوع واکنش مهمی داشت، او به دروازه بان تیمش گفت اگر می خواهد جدا شود، تیم جدیدش را معرفی کند تا استقلال بتواند از انتقال او درآمدزایی کند.
اما مظاهری در جواب مددی ادعا کرد قراردادش را یک طرفه فسخ می کند و نیاز به پرداخت پول رضایتنامه نیست و در این بین مدیرعامل استقلال به او گفت اگر اقدام به انجام چنین کاری کند، از او شکایت و غرامت دریافت می کند. در این بین دروازه بان استقلال به مددی اعلام کرد قانون به او اجازه می دهد قراردادش را یک طرفه فسخ کند که مدیرعامل باشگاه در جواب او مدعی شد در صورت عملی کردن این تهدید، موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری و این دروازه بان باید به باشگاه غرامت سنگین پرداخت کند.
مظاهری این بار با جدیت اعلام کرد به سازمان لیگ می رود و قراردادش را یک طرفه فسخ می کند که مددی جواب داد تصمیم با خودت است، اگر این کار را انجام بدهی، عواقبش با خودت است چون باشگاه از حق خود کوتاه نمی آید. مددی ادعا می کند مظاهری هیچ بندی در قراردادش مبنی بر فسخ یک طرفه قرارداد ندارد که اگر داشت، بدون جلسه های متعدد با مدیران باشگاه تاکنون این کار را کرده بود.
پس از چند روز کشمکش میان مدیران باشگاه استقلال با رشید مظاهری و وکیل او، اینگونه به نظر می رسد که این دروازه بان باتجربه به پایان کار خود در جمع آبی پوشان رسیده و چنانچه در ساعات پیش رو او و مدیران استقلال به تفاهم نرسند، این گلر باتجربه ممکن است از جمع آبی پوشان جدا شود. طی روزهای گذشته، وکیل رشید مظاهری چند نشست را با احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان برگزار کرد که طی آن، باشگاه استقلال به گلر خود وعده داد که پس از گذشت 10 روز، مطالبات این دروازه بان را پرداخت خواهد کرد. اما با وجود سپری شدن مهلت تعیین شده، استقلالی ها طلب مظاهری را پرداخت نکردند تا او به همراه وکیل خود در دفتر باشگاه حاضر شود.
در جلسه ای که روز گذشته میان احمد مددی با مظاهری و وکیل او برگزار شد، ظاهرا طرفین به توافق نرسیدند و حتی وکیل مظاهری نیز در اظهارات خود مدعی شد که مدیرعامل آبی پوشان به او اعلام کرده است که این دروازه بان می تواند قراردادش را فسخ کرده و راهی تیم دیگری شود. با این وجود، سنگربان آبی پوشان روز گذشته در تمرین تیمش حضور پیدا کرد تا گمان برود مشکلات میان طرفین حل شده اما صحبت های فرهاد مجیدی در پایان تمرین دیروز و همچنین پست اینستاگرامی که همسر مظاهری منتشر کرد، اینگونه نشان می دهد که گلر آبی پوشان در آستانه جدایی است.
اطلاعاتی که از جلسه دیروز میان مظاهری و وکیلش با احمد مددی به دست رسیده، نشان می دهد که مدیرعامل استقلال به سنگربان تیمش اعلام کرده است مبلغ قرارداد او رقم بالایی است و این باشگاه قادر به پرداخت آن نیست. در واقع رشید باید مجددا از میزان قراردادش بکاهد تا باشگاه بتواند به همکاری خود با این گلر ادامه دهد. مسئله ای که با مخالفت مظاهری و وکیل او همراه بوده چرا که سنگربان استقلال پیش از این نیز با درخواست مددی مبلغ قراردادش را کم کرده بود و حتی برخی از آپشن های موجود در این تفاهم نامه را نیز حذف کرده بود.
در نهایت جلسه روز گذشته احمد مددی با مظاهری اینگونه به پایان رسید که سنگربان استقلال به جای دریافت مطالباتش از قرارداد فصل نخستش با آبی پوشان، می تواند رضایت نامه اش را دریافت کرده و راهی هر باشگاهی که می خواهد، بشود. چیزی که صادقی وکیل مظاهری نیز روز گذشته به آن اشاره کرد. نکته مهمتر اینکه در صحبت های روز گذشته فرهاد مجیدی و تشکر او از احمد مددی و همچنین تأکید روی حضور علیرضا رضایی سنگربان تازه به خدمت گرفته شده در استقلال، نشان می دهد که سرمربی آبی پوشان نیز قصد ندارد در مجادله میان مظاهری و مددی دخالت کند و تصمیم را بر عهده باشگاه گذاشته است.
وکیل مظاهری پس از پایان جلسه گفت که مددی به آنها اعلام کرده که دروازه‌بان استقلال می‌تواند قراردادش را فسخ کند. این در حالی بود که مظاهری در تمرین روز گذشته حضور یافت، اما جدا از سایر بازیکنان به تمرین در کنار فرزندانش پرداخت. در ادامه چالش بین مظاهری و استقلال، خبر می‌رسد که او به سه دلیل و موضوع مختلف به کمیته انضباطی باشگاه استقلال احضار شده است. یکی از دلایل احضار مظاهری به کمیته انضباطی، اظهار نظرش درباره مددی بود که گفته بود با او سر یک میز نمی‌نشیند. به نظر می‌رسد باشگاه استقلال جرایمی را برای مظاهری در نظر خواهد گرفت. دروازه‌بان آبی‌پوشان به دلیل عدم دریافت مطالباتش اعلام کرده بود می‌تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند، اما باشگاه استقلال مدعی است او بیش از 50 درصد گرفته و نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید